13 Reacties

2 maanden geleden

Als je je zorgen maakt gewoon gaan, anders had je ook kunnen wachten tot dinsdag?

2 maanden geleden

Gewoon gaan, miss kan je facetimen als je hem er graag bij wilt.

2 maanden geleden

Reactie op Blubbie

Als je je zorgen maakt gewoon gaan, anders had je ook kunnen wachten tot di ...
Ik bedoel, met een reden heb je dit toch :)

2 maanden geleden

Vraag aan je vriend hoe hij erover denkt? Wil hij er echt graag nij zijn? Krampen zijn helemaal normaal en misselijk zijn hoeft ook echt niet. Op zich zie ik geen reden tot zorg en kan je eigenlijk prima wachten tot dinsdag, we zijn namelijk al zaterdag dus is niet eens lang meer.

2 maanden geleden

Ik was ook gegaan en maak een video voor je vriend als hij niet bij je kan zijn. Succes ik zit ook met zelfde dillema en mag vanmiddag om 14:45 uur voor echo.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vraag aan je vriend hoe hij erover denkt? Wil hij er echt graag nij zijn? ...
En mocht het toch fout zitten, wil je dit dan alleen teweten komen?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

En mocht het toch fout zitten, wil je dit dan alleen teweten komen?
Hij zegt als ik echt wil moet ik gaan en dat is idd ook m’n dilemma, wat als het fout zit..

2 maanden geleden

Reactie op lid12345

Hij zegt als ik echt wil moet ik gaan en dat is idd ook m’n dilemma, wat al ...
Heb je dagelijks echt enorme stress dat je niet kan wachten tot dinsdag? Of zijn het gewoon wat zorgen? Ik zou persoonlijk wachten. Als het goed zit heb je samen een geluksmoment gemist en als het fout zit moet je dit in eerste instantie alleen verwerken. Beide lijken mij niet zo fijn.

2 maanden geleden

Uiteindelijk besloten toch te gaan. Had er zoveel stress van. Als compromis heb ik niet gekeken, maar heeft ze een filmpje gemaakt, dus beleven we het eerste moment alsnog samen!

2 maanden geleden

Reactie op lid12345

Uiteindelijk besloten toch te gaan. Had er zoveel stress van. Als compromis ...
Maar alles zit dus goed begrijp ik hieruit? Fijn dat ze een oplossing gaf voor je dilemma!

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Maar alles zit dus goed begrijp ik hieruit? Fijn dat ze een oplossing gaf ...
Ja, alles was goed! Zo opgelucht, toen ze zei ik zie hartactiviteit moest ik echt keihard huilen. Vorig jaar met 15 weken de zwangerschap moeten afbreken, dus durf ergens niet te geloven dat het goed zat, dus fijn deze bevestiging. Dus toch goed dat ik gegaan ben, m’n vriend was ook blij dat ik het had gedaan, hij zei zelfs je had best mogen kijken 😂

2 maanden geleden

Reactie op lid12345

Ja, alles was goed! Zo opgelucht, toen ze zei ik zie hartactiviteit moest i ...
Wat fijn! Ook wel leuk dat je nu een filmpje hebt! Wanneer mag je samen met je vriend voor een echo?