17 Reacties
3 dagen geleden
Wij hebben een enorme druktemaker in combinatie met een tegelvloer 🤭
Nieuw gekochte broekjes sowieso geen slijtage/gaten. Onze 2e hands broekjes in zijn huidige maat zijn nu wat te dun/koud, maar ook deze bleven wel gewoon heel.
Denk wel dat het inderdaad de Vinted kwaliteit is, misschien in combinatie met een slechte vloer?
3 dagen geleden
Reactie op YH89
Wij hebben een enorme druktemaker in combinatie met een tegelvloer 🤭
Nieu ...
Ah okee! Wat voor broekjes koop jij dan bijvoorbeeld?
Nou het lijkt me dat het niet aan vinted ligt, maar denk misschien aan het merk wat ik dan koop.. Zijn vrij dunne broekjes en dan misschien toch in combinatie met onze vloer ofzo.. Koop vaak dezelfde broekjes maar dan maat groter omdat ik ze erg fijn vind zitten🙈
3 dagen geleden
Hier ook een fanatieke kruiper, wij hebben tegels (geen gladde) en er ontstaan ook allemaal gaten in haar broeken bij haar knieën. Broeken zijn allemaal nieuw en van verschillende merken en verschillende prijscategorieën. Ik doe de broeken nu ook afwisselend achterstevoren aan, zodat ze iets langer mee gaan
3 dagen geleden
Hier echt een druktemaker en kruipert… ze leeft momenteel in pyjama’s omdat ik alweer 22 weken zwanger ben en spijkerbroekjes enzo aan doen echt te veel moeite vind want ze kruipt steeds weg 😅.. of een jogging stof, vaak alles van de Wibra of die van feetje zijn ook fijn!! Heb enkele pyjama’s van de H&M die vind ik persoonlijk niet zo.. Wibra vind ik echt de fijnste pyjama’s hebben voor de kleintjes, ze is nu 10 maanden.
2 dagen geleden
Hier ook de hele dag aan het kruipen. Hebben groot deel tegels en een houten vloer maar echt 0 gaten of slijtage ontdekt.
Ze draagt vaak wollen broekjes of flared ribstof van Next. Die doen het goed iig :)
Dunne leggingjes doe ik niet meer aan, merkte dat haar knieën super rood waren tot bijna blauwe plekken aan toe🤣
2 dagen geleden
Er wordt hier al maanden gekropen en nog geen kapotte broekjes gehad. We hebben een laminaatvloer. Wel voornamelijk nieuwe kleding.
Er is op het algemene forum volgens mij een heel topic over kapotte broeken bij pvc vloeren 😅
2 dagen geleden
Wij hebben een pvc vloer, de ene opa en oma laminaat en de andere plavuizen. En echt nog nooit gaatjes gehad in de broeken. Meeste is tweedehands, veel unisex dingen heb ik via vinted voor zn zus gehaald en worden nu weer door mn zoontje gedragen, en toch ziet t er allemaal prima uit. Heb wel twee actieve kindjes. Misschien heeft jullie vloer (of van de oppas) meer structuur, dat het daarom sneller slijt?
Zou zelf denk ik zoeken naar een goedkoop pakket met broekjes op de markt/vinted. De vloer kan je weinig aan doen, dus ben bang dat het even ‘uitzitten’ is tot hij loopt.