17 Reacties

3 dagen geleden

Ik zou wel denken dat het de vloer is. Hier blijven de broekjes niet mooi, maar heb nog geen gaten of dunner wordende stof gemerkt.

3 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik zou wel denken dat het de vloer is. Hier blijven de broekjes niet mooi, ...
Je kan van die knielappen op naaien?

3 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ik zou wel denken dat het de vloer is. Hier blijven de broekjes niet mooi, ...
Wat voor vloer heb jij?

3 dagen geleden

Reactie op juul1999

Wat voor vloer heb jij?
Laminaat. Maar mijn ouders en vrienden hebben ook tegels en merk niet dat ze harder slijten na daar te hebben gespeeld. Zijn wel gladde tegels.

3 dagen geleden

Is het niet juist omdat je via Vinted koopt dat het al (onzichtbaar) versleten broekjes zijn? Met nieuwe broekjes zou dit me heel erg verbazen!

3 dagen geleden

Reactie op Dautsen

Is het niet juist omdat je via Vinted koopt dat het al (onzichtbaar) versle ...
De meeste zijn nieuw of amper gebruikt.. En als ik ze krijg zien ze er ook zo goed als nieuw uit zonder slijtages etc. 😊 Daar ben ik dan wel weer kieskeurig in🙈

3 dagen geleden

Wij hebben een enorme druktemaker in combinatie met een tegelvloer 🤭 Nieuw gekochte broekjes sowieso geen slijtage/gaten. Onze 2e hands broekjes in zijn huidige maat zijn nu wat te dun/koud, maar ook deze bleven wel gewoon heel. Denk wel dat het inderdaad de Vinted kwaliteit is, misschien in combinatie met een slechte vloer?

3 dagen geleden

Reactie op YH89

Wij hebben een enorme druktemaker in combinatie met een tegelvloer 🤭 Nieu ...
Ah okee! Wat voor broekjes koop jij dan bijvoorbeeld? Nou het lijkt me dat het niet aan vinted ligt, maar denk misschien aan het merk wat ik dan koop.. Zijn vrij dunne broekjes en dan misschien toch in combinatie met onze vloer ofzo.. Koop vaak dezelfde broekjes maar dan maat groter omdat ik ze erg fijn vind zitten🙈

3 dagen geleden

Reactie op juul1999

Ah okee! Wat voor broekjes koop jij dan bijvoorbeeld? Nou het lijkt me da ...
Door beperkte goedkopere/leuke winkels hier in het buitenland, kopen wij onze kleding veelal bij Hema en C&A.

3 dagen geleden

Hier ook een fanatieke kruiper, wij hebben tegels (geen gladde) en er ontstaan ook allemaal gaten in haar broeken bij haar knieën. Broeken zijn allemaal nieuw en van verschillende merken en verschillende prijscategorieën. Ik doe de broeken nu ook afwisselend achterstevoren aan, zodat ze iets langer mee gaan

3 dagen geleden

Reactie op YH89

Door beperkte goedkopere/leuke winkels hier in het buitenland, kopen wij on ...
Dankje! Ga ik daar ook even op kijken😉

3 dagen geleden

Hier echt een druktemaker en kruipert… ze leeft momenteel in pyjama’s omdat ik alweer 22 weken zwanger ben en spijkerbroekjes enzo aan doen echt te veel moeite vind want ze kruipt steeds weg 😅.. of een jogging stof, vaak alles van de Wibra of die van feetje zijn ook fijn!! Heb enkele pyjama’s van de H&M die vind ik persoonlijk niet zo.. Wibra vind ik echt de fijnste pyjama’s hebben voor de kleintjes, ze is nu 10 maanden.

2 dagen geleden

Hier ook de hele dag aan het kruipen. Hebben groot deel tegels en een houten vloer maar echt 0 gaten of slijtage ontdekt. Ze draagt vaak wollen broekjes of flared ribstof van Next. Die doen het goed iig :) Dunne leggingjes doe ik niet meer aan, merkte dat haar knieën super rood waren tot bijna blauwe plekken aan toe🤣

2 dagen geleden

Er wordt hier al maanden gekropen en nog geen kapotte broekjes gehad. We hebben een laminaatvloer. Wel voornamelijk nieuwe kleding. Er is op het algemene forum volgens mij een heel topic over kapotte broeken bij pvc vloeren 😅

2 dagen geleden

Wij hebben een pvc vloer, de ene opa en oma laminaat en de andere plavuizen. En echt nog nooit gaatjes gehad in de broeken. Meeste is tweedehands, veel unisex dingen heb ik via vinted voor zn zus gehaald en worden nu weer door mn zoontje gedragen, en toch ziet t er allemaal prima uit. Heb wel twee actieve kindjes. Misschien heeft jullie vloer (of van de oppas) meer structuur, dat het daarom sneller slijt? Zou zelf denk ik zoeken naar een goedkoop pakket met broekjes op de markt/vinted. De vloer kan je weinig aan doen, dus ben bang dat het even ‘uitzitten’ is tot hij loopt.

gisteren

Hier ook al een baby die al heel lang kruipt en kleding aan die kwalitatief niet de beste is (lees zeeman, wibra, hema). Maar ze blijven op de knieën prima. Ik denk echt dat het aan de vloer ligt. Wij hebben laminaat thuis. De oppas heeft zeil

gisteren

Ik gebruik kinesiologie tape als kniestuk om kruipgaten te voorkomen. Er bestaan ook knie beschermers voor de kleine kruipers. Maar de tape werkt prima.