15 Reacties

één maand geleden

Ik heb vandaag 13 weken echo gehad en mijn placenta ligt ook aan de buikkant, dus ik vroeg over de doppler. Maar het werd echt afgeraden omdat het echt heel erg lastig kan zijn en zelfs onmogelijk om te vinden. En dan maak je je alleen maar zorgen… als je hem in huis hebt kan je het doen maar dan zou ik het doen op dag van de echo bijvoorbeeld zodat je meteen daarna controle hebt😉 Veel liefs van mij❤️

één maand geleden

Mijn man heeft er eentje gekocht voor mijn verjaardag, dat was zo rond de 11 weken zwangerschap. Toen konden we nog geen hartje horen. Het hoort ook te werken vanaf ongeveer 12 weken. We hebben het nogmaals geprobeerd vanaf de 12 weken en hebben hem gevonden! Echt een magisch mooi moment!! ❤️🥰 het lukt nu bijna elke keer om hem te horen en voor mijn man is het ook heel bijzonder om op deze manier toch ook die ervaring te hebben. Ik kan het daarom alleen maar aanraden maar ik weet ook dat het niet bij iedereen hetzelfde gaat. Proberen kan geen kwaad denk ik maar laat je er niet ongerust door worden, we zijn tenslotte ook geen professionals 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik heb hem gister voor het eerst gebruikt. 14+3 weken. Hoorde een hartje maar je moet echt goed zoeken🙈

één maand geleden

Geen ervaring mee. Maar wel meegemaakt dat een VK in opleiding ons een hartslag liet horen tijdens een controle (1e zwangerschap) en dat dat die van mij bleek te zijn 😂 De VK heeft het vervolgens even overgenomen en liet het hartje van de baby horen, wat veeel hoger ligt dan je eigen hartslag. Om die rede nooit begonnen aan die thuis dingen 😊

één maand geleden

Bedankt allemaal, ik wacht nog even met het gebruiken van de Doppler 😊

één maand geleden

Vandaag eerste keer gebruikt en vond de hartslag vrijwel meteen. 😍

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Vandaag eerste keer gebruikt en vond de hartslag vrijwel meteen. 😍
Hoever ben je?

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Vandaag eerste keer gebruikt en vond de hartslag vrijwel meteen. 😍
Magisch moment hé! 😍❤️

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Hoever ben je?
Ik ben 13+1

één maand geleden

Reactie op HAG5225

Magisch moment hé! 😍❤️
Ja inderdaad en dan 20 min later is vriendje lief thuis denk je even snel laten luisteren, krijg je ‘m niet meer gevonden. Dit is zo’n rede om hem niet te gebruiken maar ik kan er gelukkig nuchter in staan 😆

één maand geleden

Ik kon hem met 12 weken wel vinden maar ook pas na een goede 3 minuten. Het kan je onzeker laten voelen maar niet geschoten is altijd mis. Het is super fijn om het hartje dan toch te horen. Maar vergis je niet met het geluid van de placenta of je eigen hartslag.

één maand geleden

Ik heb de doppler vanaf 10 weken geprobeerd, met 11 weken hoorde ik het hartje en nu elke dag een paar seconden

één maand geleden

Ik heb woensdag een echo, dan ben ik 15+3 dus dan maar even proberen .. als ik hem dan niet kan vinden kan ik het die dag bij de verloskundige wel horen als het goed is. Maakt mij minder onzeker denk ik.

één maand geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb woensdag een echo, dan ben ik 15+3 dus dan maar even proberen .. als ...
Slim!!

één maand geleden

Reactie op lindaaaa25

Ja inderdaad en dan 20 min later is vriendje lief thuis denk je even snel l ...
Hahahah ja zo gaat dat dan. Bij mij vind mijn man de hartslag steeds en lukt het mij moeilijker 🤔 en TROTS dat is daarop is 😅🥰