16 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op iowe
Zou even googelen op ‘verzwaarde slaapzakken’ berichten zijn tegenstrijdig ...
Goeie! Ze zeggen zelf dat het aan de veiligheidseisen voldoet en in samenwerking met artsen is gemaakt, maargoed of dat echt zo is, is altijd maar de vraag natuurlijk. En qua tog, ja geen idee? Ook daarvan zeggen ze dat het ademende materiaal is en geen oververhitting veroorzaakt, maar verzwaard klinkt al wel snel warm ook..
8 maanden geleden
Ik heb de slaapzak besteld vorige week. Helaas was het niet wat je er van mocht verwachten. De slaapzak is mooi, maar er zit geen enkel gewicht in. Nu erg moeizaam contact met het bedrijf gezien ik het product wil retourneren.
8 maanden geleden
Reactie op RustigeVuursteen319280
Ik heb de slaapzak besteld vorige week. Helaas was het niet wat je er van m ...
Oo wat rot, helaas een miskoop dus. Bedankt voor je reactie. Succes met het terugsturen, hopelijk lukt het snel🙏
8 maanden geleden
Reactie op Mama van Sara2102
Goeie! Ze zeggen zelf dat het aan de veiligheidseisen voldoet en in samenwe ...
Ja en er staat op de website ook een hele dikke spelfout, dus ik twijfel daardoor ook aan de herkomst van het bedrijf en dus de veiligheidseisen.
Als je op Vinted op ‘verzwaarde slaapzakken’ zoekt vindt je er ook een heel aantal!
8 maanden geleden
Ik werd er ook goed mee getargetjes op insta, maar 0 Nederlandse reviews en ook nergens andere fora of blogs die deze tippen.. verdacht. Daarnaast inderdaad meer risicovol zodra je kindje begint te rollen dat ze niet meer goed zelfstandig terug kunnen met verzwaarde slaapzakken...
7 maanden geleden
Ik zag deze ook als advertentie maar ik twijfel zwaar aan dit bedrijf. KvK bestaat niet op die naam en op dat adres zit een in en verkoop bedrijf van cosmetische producten.... Lijkt als doorverkoop met mooie website en neppe? Reviews? Goed om ervaring te lezen van iemand die er een heeft gekocht... Maar inderdaad misschien vind je wel gewoon dezelfde rechtstreeks uit China oid ergens anders.
7 maanden geleden
Ik heb deze besteld, maar het is echt een scam. Kreeg na 3 weken een flinterdun slaapzakje geleverd, duidelijk niet verzwaard. Ga proberen mijn geld terug te krijgen, maar vrees dat dat niet gaat lukken. Echt niet bestellen dus, pure oplichterij die profiteert van ouders met slaaptekort die niet scherp zijn (zoals ik...)
7 maanden geleden
Het is inderdaad een scam. Ik heb hem besteld en echt een dun goedkoop zakje gekregen notabene uit China. Dus waarschijnlijk gewoon dropship AliExpress. Niks verzwaards aan!
7 maanden geleden
Ik heb nu dit bericht gekregen met een retouradres: "Je kan het product retour sturen naar dit adres: Voorbancken 6, 3645 GV Vinkeveen."
Maar dit retouradres is een DHL servicepoint, niet een adres van het bedrijf zelf. Heeft iemand al geprobeerd de slaapzak terug te sturen naar dit adres? Ben bang dat ik straks ook nog verzendkosten kwijt ben en alsnog geen geld terug krijg... Iemand advies?
6 maanden geleden
Reactie op Rianne_92
Ik heb nu dit bericht gekregen met een retouradres: "Je kan het product ret ...
Heb je je geld terug gekregen?
Ik ga hem vandaag ook terug sturen!
6 maanden geleden
Heel erg af te raden! Is echt oplichting. De slaapzak weegt nog geen 300 gram, op eigen kosten moeten terugsturen wegens productiefout. Ondertussen maaaaanden later nieuwe gekregen met identiek hetzelfde probleem!
6 maanden geleden
Reactie op blondemermaid
Heb je je geld terug gekregen?
Ik ga hem vandaag ook terug sturen!
Ook benieuwd naar?
5 maanden geleden
Reactie op paulienveys
Ook benieuwd naar?
Ik heb hem teruggestuurd maar ze weigeren m’n geld terug te storten. Echt smerige oplichters!