15 Reacties

2 maanden geleden

Ah wat vervelend voor je zeg! Naar dat je dit mee moet maken.. Bij mij was het wanneer ik eenmaal begon met heftig vloeien dat het vruchtje er binnen 3 dagen wel uit was gekomen.. Maar wanneer je al iets verder bent zoals bij jou kan het vloeien ook nog een paar weken aanhouden, maar dit zal per persoon verschillend zijn. Heel veel sterkte met dit verlies! En ik hoop dat het ergens toch nog goedkomt!

2 maanden geleden

Super vervelend dat je dit moet meemaken. Heel veel sterkte de komende tijd! Ik heb een tijdje gebloed toen, maar het vruchtje liet niet los. Na drie weken bloedverlies (niet heel heftig hoor), toch maar voor die abortus pillen gekozen. Geen pretje maar wilde niet nóg langer wachten. Je wilt toch door..

2 maanden geleden

Hi Anna; ik heb in het voorjaar een miskraam gehad met 5 weken. Toen werd het bloeden in 2 dagen steeds wat erger, daarna nog een dag of 3 kampen en stolsels verloren. Daarna was het ook vrij abrupt weer voorbij. Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Super vervelend dat je dit moet meemaken. Heel veel sterkte de komende tijd ...
Mag ik vragen of je toen ook al wel heftig had gebloed? Ik heb soms op en af wat bloedverlies (sons roze/bruin soms wat roder) niet iedere dag, en niet altijd de hele dag. De verloskundige zegt dat als ik geen buikpijn en erge krampen heb en het bloedverlies niet zo erg is als een maandverbandje per uur me geen zorgen hoef te maken Maar te lezen dat jij ook een tijdje hebt gebloed zonder dat het vruchtje los liet maakt me toch weer een beetje bang 😱 Heb aanstaande dinsdag pas mijn eerste echo met +/- 8 weken 😅

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Mag ik vragen of je toen ook al wel heftig had gebloed? Ik heb soms op en ...
Bij mij liep het net ietsje anders. Mijn klachten namen af, en toen ik menstruatie krampen kreeg en begon te bloeden voelde het direct niet goed. Diezelfde middag snel ergens tussendoor een echo laten maken. Deze vrouw zei: helaas een miskraam, je baarmoeder is al gevuld met bloed, ik zie het vruchtje niet meer zitten. Dus toen ik nog weken licht bleef bloeden vertrouwde ik het niet, weer een echo laten maken (dit keer in het ziekenhuis) en daar zei de gynaecoloog: kijk, daar zie het vruchtje en zakje zitten. Ik vond dat een heel naar idee dat het er dus inmiddels al drie weken zat. Dus toen direct voor de pillen gekozen. Het is zo lastig oordelen wanneer je nou precies en dreigende miskraam krijgt, en wanneer niet. Echt elke situatie is anders. De ene verliest giga veel bloed en stolsels en heeft een springlevende echo, de ander is kots misselijk en super zwanger en dan blijkt het hartje ineens niet meer te kloppen. Ik vind het ook maar een lastige en onzekere tijd. Laat je weten hoe het dinsdag was? Als je meer vragen hebt gewoon stellen hoor!

2 maanden geleden

Ik had een miskraam toen we voor de 8w echo gingen, geen kloppend hartje. Ik heb daar nog best lang mee rond gelopen, anderhalve maand. Bij ons zat de zomervakantie er tussen en ik wilde maar wachten dat het zelf op gang zou komen. (Heb ook geen bloedverlies gehad) Helaas was dat niet het geval en moesten we er echt aan geloven om tabletten te gaan gebruiken om het op gang te brengen. Toen was het eigenlijk zo gebeurd. Het is nauwelijks te voorspellen wanneer het doorzet. Sterkte !

2 maanden geleden

Als het bloeden al erger is geworden denk ik dat je middenin je miskraam zit 😔 bij mij begon het ook met licht bloeden voor 2 dagen, toen hevig en 2 dagen daarna verloor ik het vruchtzakje. Hierna nog een grote week gebloed als bij een menstruatie. Ik was tussen de 6 en 7 weken zwanger. Heel veel sterkte ❤

2 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Bij mij liep het net ietsje anders. Mijn klachten namen af, en toen ik mens ...
Ohh jeetje, ja ik snap dat dat een heel vervelend gevoel is na 3 weken 😔 wat verdrietig! Ja iedereen ervaart het zo verschillend, soms lees ik ook expres niet zo veel op de app hier, want iedereen heeft wel een andere ervaring 😅 Zal ik doen, ik ben heel benieuwd dinsdag 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als het bloeden al erger is geworden denk ik dat je middenin je miskraam zi ...
Bij mij ongeveer hetzelfde; vrijdags heftige krampen, zo erg dat ik paar min nauwelijks wist wat te doen. Licht bloedverlies. Maandag einde middag veel meer bloedverlies en stolsels. Het was ongeveer direct klaar. Klein beetje erna nog verloren maar maandag was ik ‘het’ kwijt geraakt. Sterkte. Was toen ook 6,5 week. Dit was september 2023.

2 maanden geleden

Ohja en ik had op woensdag de 7 weken echo en die liet een schone baarmoeder zien. 😞❤️‍🩹 nogmaals veel sterkte.

2 maanden geleden

Reactie op 92kirsten

Super vervelend dat je dit moet meemaken. Heel veel sterkte de komende tijd ...
Pfff wat heftig ook. Hoop idd niet dat het zover komt.

2 maanden geleden

Reactie op Romieg

Ik had een miskraam toen we voor de 8w echo gingen, geen kloppend hartje. I ...
Ow wat heftig lijkt mij! Afwachten dus?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als het bloeden al erger is geworden denk ik dat je middenin je miskraam zi ...
Denk ook dat ik er al middenin zit alleen na al een week bloeden vroeg ik mij af of het dan nog langer kan duren voordat het echt doorzet. Maar begrijp een beetje dat het afwachten is

2 maanden geleden

Hoe is het nu met je♥️

één maand geleden

Reactie op bonnie1988

Hoe is het nu met je♥️
Wat lief dat je het vraagt. Bloeden heeft nog even geduurd maar afgelopen week gehoord dat de baarmoeder wel helemaal schoon is. Dat is dus wel heel fijn.