7 Reacties

4 maanden geleden

Yep! Zelf heb ik vandaag ook minder veel klachten.. vind dat zelf nog wel soms wat spannend.. maar ik moet vertrouwen hebben鉂わ笍鈽橈笍

4 maanden geleden

Jaa vind het zelf ook nog onwerkelijk maar weet je over de klachten hoef je je zeker geen zorgen te maken !

4 maanden geleden

Onze wensen zijn zo groot dat het onwerkelijk blijft een tijdje (tenminste bij mij wel) Sommige dagen ben ik erg mee bezig en komt dat besef even goed binnen .. dankbaar dat het nu gelukt is 馃┑馃┓

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Vooral vorige week nog niet te bevatten. Nu ik dik overtijd ben, begin ik het wel echt te beseffen. Hoe bijzonder het eigenlijk is dat er gewoon een klein mensje aan het groeien is. 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Yep! Zelf heb ik vandaag ook minder veel klachten.. vind dat zelf nog wel s ...
Vind het feit dat ik geen klachten heb niet zo heel spannend moet ik zeggen. Maar het besef dat ik zwanger ben is er gewoon nog niet echt. Als je me zou vertellen dat het niet waar was zou ik het ook geloven馃槄 Vorige keer had ik ook nauwelijks klachten en toen ging het in principe ook gewoon goed. Alleen genetisch helaas niet馃挃, maar dat staat dan weer los van veel/weinig klachten. Maar dat vind ik dan wel weer spannend natuurlijk馃珷 Maar snap wel dat het jou onzeker maakt, zeker als het eerst wel meer was!

4 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Vind het feit dat ik geen klachten heb niet zo heel spannend moet ik zeggen ...
Jaaa we kunnen nu alleen maar vertrouwen hebben! En als het niet goed is, dan was het helaas zo... hier vandaag alweer iets meer klachten dus ik denk dat het gewoon verschil per dag!

4 maanden geleden

Reactie op PC93

Heel herkenbaar! Vooral vorige week nog niet te bevatten. Nu ik dik overtij ...
Jaaa zo bijzonder inderdaad 馃グ dat ons lichaam gewoon een mensje kan maken eigenlijk he