30 Reacties

Fles met een rietje. Is ook handig voor als we in een kinderboerderij zijn dan kan hij uit een pakje drinken

vorige week

Als ik zelf water drink uit een glas (ik drink geen kraanwater), dan geef ik mijn zoontje ook een paar slokken. Hij ziet mij drinken en doet het dus ook na. Hij snapt dit nu ook goed. Uiteraard hou ik het glas wel zelf vast. Daarnaast heeft hij een rietjesbeker van Beaba. Hij kan de beker goed vasthouden en snapt ook hoe hij eruit moet drinken.

vorige week

Die 360°graden is hier ook geen succes. Denk er zelf aan deze te koop te zetten, had zelf voor als ze ouder wordt een rvs versie 😅. Ik heb altijd via een een gewoon open bekertje gegeven en intussen kan ze helemaal zelfstandig uit een normaal bekertje drinken! Ik blijf er wel bij om in te grijpen als het mis zou gaan, maar doe meer kwaad dan goed hahaha. Ik zei de eerste keer "wat doe je dat goed!". Hierdoor keek ze op en kreeg al het water over zich heen 🤣. Echt veel drinkt ze overigens ook niet hoor. Rietjesbeker snapt ze toevallig sinds deze ochtend! Wilde ik graag omdat dit makkelijker is onderweg. Ze wordt eind deze maand 1 jaar dus denk wat ouder dan de jouwe?

vorige week

Ons zoontje drinkt uit de munchkin 360 en drinkt erg goed uit onze en grote broer zijn camalback 😂. Dus die staat ook op zijn verjaardagslijstje.

vorige week

Rietjesbeker proberen we hier. Deze week leek ze het ineens te snappen

vorige week

Rietjesbeker

vorige week

Weet iemand een rietjes beker die niet zo enorm lekt en meteen helemaal open splasht als hij op de grond gegooid wordt? Wij hebben die van mushie, drinkt ze heel goed uit, maar altijd een waterballet 🥹

vorige week

Reactie op Febr2025

Weet iemand een rietjes beker die niet zo enorm lekt en meteen helemaal ope ...
Ik heb die van pura, is van rvs gemaakt en ik vind ze mooi 😄. Voorlopig geen lekken gemerkt en ze ging er de hele kamer mee door.

vorige week

Reactie op Ikigai

Die 360°graden is hier ook geen succes. Denk er zelf aan deze te koop te ze ...
Onze zoon is ruim een 10,5 maand. Julian drinkt ook nog niet veel, als ik hem help neemt hij wel slokjes water. Met veel knoeien nog, maar met zo’n slab met bakje is dat prima. Het staat voor mijn gevoel een beetje stil. Bij jullie de360 beker dus ook geen succes. Ik begrijp echt niet hoe gesteld wordt dat het net gewoon drinken is. Je moet gewoon serieus zuigen..

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik heb die van pura, is van rvs gemaakt en ik vind ze mooi 😄. Voorlopig ge ...
Dat is meer een soort fles toch?

vorige week

Ik lees hee veel rietjesbekers. Hoe kijken jullie ernaar dat gezegd dat die slecht zouden zijn voor de ontwikkeling? Zo lastig allemaal…. En hoeveel drinken jullie baby’s? Ook bv baby’s hier?

vorige week

Reactie op Margriet456

Dat is meer een soort fles toch?
Is dat niet een beetje hetzelfde? Is smaller dan de rvs 360° beker, maar ze kan het prima vasthouden.

vorige week

Reactie op Margriet456

Ik lees hee veel rietjesbekers. Hoe kijken jullie ernaar dat gezegd dat die ...
Ik gebruik hem vooral voor onderweg denk ik, bij de maaltijden blijf ik een open bekertje geven dus zal wel meevallen. Ik dacht zelf gelezen te hebben dat dit nog te beste optie is, tuitbekers zouden niet zo goed zijn. Maar moet even opnenieuw googlen om zeker te zijn.

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik heb die van pura, is van rvs gemaakt en ik vind ze mooi 😄. Voorlopig ge ...
Welke pura heb jij precies? De rietjesbeker? Heb je mss een link? (Ik ben inmiddels verdwaald in de rvs rietjesbekers 🥲. Ze lijken me allemaal net niet geschikt voor babies, omdat vaak het rietje hard is. Maar bij pura niet.)

vorige week

Wij gebruiken de difrax genius. Echt een top oefen beker! Wel nog steeds opletten want je kan hem niet ondersteboven houden maar ons kindje morst er een stuk minder mee dan met een open bekertje (dat hadden we eerst). Kan deze aan iedereen aanraden!

vorige week

Reactie op Febr2025

Weet iemand een rietjes beker die niet zo enorm lekt en meteen helemaal ope ...
Van dr brown

vorige week

Reactie op Margriet456

Tuitbeker is slechter. Rietjesbeker kan geen kwaad

vorige week

Reactie op Margriet456

Mijn borstvoedingbaby heeft nog geen 100ml water op. Vond het niet nodig om eerder te oefenen. Nu wel omdat ik na dr verjaardag de borstvoeding wil gaan afbouwen

vorige week

Wij hebben ook de 360 graden beker van mepal. Een paar maanden geleden kocht ik twee bekers om te oefenen dat was de tuit beker va mepal en de 360 g beker. De tuit beker begreep hij als eerste ( was niet m’n favo door alles wat ik las maar vond het wel ff prima) toen die hem op de duur kapot beet probeerde ik nog eens de 360. En toen begreep die hem ineens. Hij drinkt er nu heerlijk uit. Het is ook een kwestie van voordoen miss. Maar het komt wss wel van zelf. Ons zoontje had het pas door met 10 maanden.