18 Reacties

19 dagen geleden

Je mag gewoon zoveel caffeine per dag, ik drink op mn werk ook altijr een kopje cappuccino of een latte, als we ons echt om ALLES druk moeten maken hebben wij aanstaande mama’s ook geen leven meer

19 dagen geleden

Nee joh kan geen kwaad geniet er lekker van ken vrouwen die 4-5 kopjes dronken kind is hartstikke gezond

19 dagen geleden

Heey ze zeggen dat je 3 kopjes per dag mag. Ik drink er zelf 1 per dag al de hele zwangerschap. Ben inmiddels 21 weken. Kan geen kwaad☺️

19 dagen geleden

Ja hoor ik drink nog steeds koffie en/of cola. Maar niet meer dan 2( in totaal) per dag

19 dagen geleden

Nee hoor, kan geen kwaad. Ik drink ook één kopje cappuccino per dag. Soms daarna nog een decafe cappuccino.

19 dagen geleden

Ik dacht dat je 200mg caffeine mag per dag, dus dan kan het echt geen kwaad. Ik heb tot 18 weken elke dag een kopje gehad maar kan dus nu al een tijdje de geur en smaak niet uitstaan. Ik pak zo nu en dan een glasje cola tegen de misselijkheid, zit ook caffeine in. Echo's/bloedwaardes zien er altijd goed uit.

19 dagen geleden

Ja, heerlijk! Elke ochtend 1 en in de middag vaak nog 1. In een kopje koffie zit 60mg cafeïne gemiddeld. Dus dan kom je met 2 kopjes aan 120mg. Thee is dacht ik rond 20mg.

19 dagen geleden

Na het ontbijt standaard 1 kopje cappuccino (de Dolce Gusto cappuccino, of soms met verse melk). Daar laat ik het bij, ook omdat ik gedurende de dag nogal wat chocola weg kan vreten soms 🤭. Niet vergeten dat caffeine ook in andere producten zit natuurlijk.

19 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ja, heerlijk! Elke ochtend 1 en in de middag vaak nog 1. In een kopje koffi ...
Je hebt ook thee zonder caffeine, ook best lekker. 🥰

19 dagen geleden

Mega cappuccino verslaafde hier ✨ Ik moest echt even afkicken maar op vakantie en restaurants neem ik altijd een decaf cappuccino. Voelt dan echt als een kado. Ik deel je gevoelens met voorzichtig zijn maar een koffie per dag maakt echt niet uit. Ik heb soms wel echte koffie gehad en raakte meteen in paniek maar dat hoeft echt niet, de verloskundige zelfs voor gebeld. Ik proef nu ook het verschil! Decaf heeft ook nog steeds cafeïne maar echt zo weinig. Ik gebruik het nu als treat en vind decaf tijdens mijn zwangerschap eigenlijk lekkerder. Ik mis zoveel wat ik niet mag en ben water ondertussen zat maar goed doel! En straks trakteer ik mezelf op een goeie espresso machine als hij er eenmaal is zodat ik het allemaal kan inhalen (met mate).

19 dagen geleden

Elke dag 1 ijskoffie is echt mijn momentje. Geniet van je cappuccino!

19 dagen geleden

Same here hoor Noes! Maandenlang geen koffie gelust, alleen de geur al 🤢 Sinds een paar weken lust ik het weer en geniet ik van mijn ene cappuccino in de ochtend per dag. Verder even opletten dat je dan daarnaast niet nog groene thee of cola oid drinkt en dan teveel caffeine binnen krijgt. Maar anders kan het geen kwaad hoor, geniet ervan!

19 dagen geleden

Hier elke ochtend een cappuccino. Voor de rest caffeine vrije thee (camille, munt, gember etc.)

19 dagen geleden

Pas weer mee begonnen, had eerst ook aversie . Ik hou Max 1 kopje per dag aan, in thee chocola Enzo zitten ook cafeïne

19 dagen geleden

Volgens mij mag je gewoon 3 koppen koffie per dag. Geniet ervan!

19 dagen geleden

Ik drink hier ook nog wel koffie hoor, mag gewoon 2 a 3 kopjes. Dus niet schuldig voelen En soms een colaatje

19 dagen geleden

Ik drink ook gewoon waar kan mijn latte macchiato ✨

18 dagen geleden

Ja hoor, drink zeker nog koffie! 😊 Gewoon lekker genieten van je kopje koffie, kan zeker geen kwaad. Vooral overal niet te veel bij nadenken. Dan maak je jezelf helemaal gek. Met gezond verstand kom je heel ver.