7 Reacties

vor 3 Tagen

Ik vind een week lang wel veel hoor .. ik had al lang even gebeld, even bloeddruk laten meten etc. Dus ja ik zou morgen zeker even bellen en dit voorleggen.

vor 3 Tagen

Zeker even laten checken! Kan onschuldig zijn, maar altijd goed om ernstige zaken uit te sluiten.

vor 3 Tagen

Hartkloppingen en opgejaagd gevoel heb ik al sinds de 16 weken zwangerschap. Heb toen meerdere onderzoeken gehad bij de huisarts, maar daar is nooit wat uitgekomen. Bloeddruk goed, pols iets verhoogd. Maar dat past allemaal bij de zwangerschap zeggen ze. Drukkend gevoel op de borst ken ik niet, daar zou ik wel voor bellen ja. Gewoon een controle of alles goed is!

vor 3 Tagen

Klinkt een beetje als hyperventilatie. Heb je veel stress gehad?

vor 3 Tagen

Ik ben ambulanceverpleegkundige en ik zou ook zeggen dat dit, gezien je leeftijd, een paniekaanval kan zijn. Echter is dit natuurlijk moeilijk te beoordelen. Zo zullen er vragen gesteld worden als: - is de drukkende gevoel op de borst constant aanwezig? - zit het vast aan de ademhaling? - ben je toenemend benauwd bij inspanning en/of in rust? - heb je een droge mond en/of tintelingen? - heb je dit gevoel eerder gehad?

vor 2 Tagen

Hi, ik heb dat ook een paar weken gehad (vooral snachts), bij mij bleek de oorzaak bloedarmoede vanwege ijzertekort, nu ik tabletjes hiervoor slik is het helemaal weg. Is maar een tip uit eigen ervaring, maar misschien ben je ermee geholpen 😊

vor einem Tag

Je weet zeker dat je schildklier geen problemen geeft deze zwangerschap?