Sinds een 2tal dagen heb ik echt een heel vervelend gevoel alsof mijn buik te zwaar is ... De baby is ook heel erg druk. Het doet niet perse pijn maar het voelt wel enorm onaangenaam soort van alsof mijn buik continu gespannen staat. Nog iemand hier last van ben nu 28 weken zwanger maar heb ook wel bekkeninstabiliteit zou het hiermee te maken kunnen hebben? Ben zelf met 28 weken geboren en vind dit daardoor een heel eng termijn 😅
Ik heb wel eens dat mijn hele buik gespannen aanvoelt ja. Maar dat trekt uiteindelijk (soms na ruim een uur) wel weer weg. Heb jij het continue?
Ik dacht zelf dat het misschien het groeien van de buik was of net hoe de baby lag, maar geen idee of dat klopt
Heb dit ook! Het sgeen hard buik (denk ik), maar voelt wel gespannen en oncomfortabel. Had het deze middag even en nu op dit moment ook weer. Wacht zelf nog even met eten want dat maakt het ook altijd erger bij mij.
Ik heb er al twee weken veel last van, maar mijn buik heeft ook groeispurt gehad en dat is waarschijnlijk de oorzaak dat alles zo aangespannen is volgens de verloskundige. Hier helpt een warme douche of pittenzak wel iets te ontspannen.
Je bent mij net voor want ik heb met 28 weken precies hetzelfde. Ik denk niet dat het met de bekken te maken heeft want ik ervaar precies hetzelfde gevoel en ik heb geen bekkeninstabiliteit. Vorige week lag de kleine bij mij al naar beneden dus of hij is weer een beetje gezakt of de baarmoeder word even onder spanning gezet/snelle groei en dit gevoel zal dan weer binnen een paar dagen wegtrekken. Het is echt heel onaangenaam zeg, ik benoem hrt maar alsof er een bowlingbal hangt😂 zitten, opstaan, lopen echt alles in oncomfortabel, zelfs het tegen je buik aanleunen of stoten is pijnlijk.