36 Reacties
één maand geleden
Reactie op Bibii92
Wat verschrikkelijk om in deze nare nachtmerrie te belanden. Heel veel ster ...
Dankjewel voor je lieve woorden!
Wij en iedereen om ons heen vinden het bizar dat we op deze manier naar huis worden gestuurd en maar moeten wachten 2 tot 3 weken. Wij huilen elke dag en kunnen amper op onze benen staan voor ons zoontje omdat we gewoon 0,0 begeleid worden hierin. We hebben zoveel vragen, zoveel, niemand die met ons kan praten. Wat jij dus zegt van die psycholoog. Dat bieden ze dus in het Radboud niet.. dat zou ons echt geholpen hebben. We zijn nu dus vooral bezig met praten over kistjes en cremeren. Omdat we na de uitslag daar geen tijd meer voor hebben. Dit is toch niet te dragen als mens we zijn echt gebroken .. 😭
één maand geleden
Reactie op Hopefaithlove
Wij en iedereen om ons heen vinden het bi ...
Dat is echt verschrikkelijk! Het zou zo'n aanwinst zijn voor elk ziekenhuis om zo'n discipline in huis te hebben. Is er niks buiten het ziekenhuis waar je met spoed terecht zou kunnen voor mentale ondersteuning?
Dit is echt jullie grootste nachtmerrie. Ze kunnen je toch niet zomaar wegsturen?! Dikke virtuele knuffel
één maand geleden
Reactie op Hopefaithlove
Wij en iedereen om ons heen vinden het bi ...
Ik vind het echt verschrikkelijk om te lezen dat je geen enkele begeleiding krijgt vanuit het ziekenhuis. Deze situatie is zo ingrijpend...die wachtweken waren echt verschrikkelijk. Helaas duurt de uitslag van dat onderzoek nav de vruchtwaterpunctie zo lang...
Misschien nog een kleine tip. Je kan eens rondkijken in de vlindertuin.. hier staan handige links en hier zijn helaas nog meer ouders die hetzelfde hebben doorgemaakt. Natuurlijk mag je ook mij een berichtje sturen.
Nogmaals heel veel sterkte 🤍
één maand geleden
Reactie op xlnw_
Ik heb je een vriendschapsverzoek verzonden! Ik ben zelf geboren met een vo ...
Hoihoi, het is geen dubbel niersysteem wat ze gevonden hebben.. in de reacties staat hier een update. Denk dat je die gemist hebt, geeft niet! Maar dat is het dus niet. Het is waarschijnlijk iets waar niet mee te leven valt 😢
13 dagen geleden
Reactie op xlnw_
Ik heb je een vriendschapsverzoek verzonden! Ik ben zelf geboren met een vo ...
Mag ik jou een bericht sturen?
13 dagen geleden
Reactie op Hopefaithlove
Hoihoi, het is geen dubbel niersysteem wat ze gevonden hebben.. in de react ...
Hoe gaat het inmiddels met je? 🩷
10 dagen geleden
Update 2:
Hoi lieve lieve mensen, ik vind het zo lief dat jullie zo meeleven! Ik heb goed nieuws!
Uit de vruchtwaterpunctie en gen testen is niks gevonden! De echo daarna liet geen echodense nieren meer zien maar toch een dubbel systeem aan beide nieren! De artsen stonden er echt van te kijken en konden hun ogen niet geloven. Want bij echodense nieren duid het 9 van de 10 keer op ernstige afwijkingen en hun zien daarbij eigenlijk 90% dat de zwangerschap afgebroken moet worden. Wij hadden misschien 5% kans dat het goed zou komen. Of misschien zelfs 1 procent. Wij hebben dus een wonder mogen meemaken dat het goed is gekomen. De arts die ons erover sprak zei nog : ik zit hier met zwetende handen, ik weet niet wat me overkomt. Hij was helemaal verbaasd. Nou gelukkig horen we dus bij die paar procent waarbij t goed is gekomen. De kans was heeeeel klein maar we hebben een wonder baby denk ik 💖 we worden nog met guo echo's in de gaten gehouden voor het dubbel systeem aan de nieren. Maar we zijn ontzettend dankbaar dat dit goed heeft mogen aflopen. Mentaal heb ik wel echt een enorme klap gehad en kan ik helaas niet heel erg meer genieten van de zwangerschap. Klinkt ondankbaar? Denk ik? Maar dit is mn eerlijke gevoel en ik kan daar echt niks aan doen. Ik krijg hier gelukkig wel hulp voor!
Dank jullie wel voor jullie liefde en medeleven 💖 ik vond en vind dat echt ontzettend fijn!
10 dagen geleden
Reactie op Hopefaithlove
Update 2:
Hoi lieve lieve mensen, ik vind het zo lief dat jullie zo meelev ...
Wat een geweldig nieuws!! Dat jullie toch bij die paar procenten mogen horen waarbij het meevalt ❤️.
Fijn dat jullie nu extra in de gaten worden gehouden ook, moet er na de geboorte nog iets gebeuren aan het dubbelsysteem of kan/mag dat zo blijven?
En het klinkt helemaal niet ondankbaar hoor! Heel logisch juist. Je bent flink van je roze wolk gevallen en hebt in verschrikkelijke angst gezeten, dat is niet zomaar weer "okay" omdat het worst case scenario van de baan is.
Ik heb om een andere reden (ook gezondheid van ons kindje) in dezelfde angst gezeten, en bij ons lijkt het ergste ook van de baan, maat zorgeloos zal deze zwangerschap nooit meer zijn.
Superfijn dat je er hulp bij krijgt! Zodat je dalijk als je een gezond kindje in je armen hebt hopelijk wel echt mag genieten ❤️❤️
10 dagen geleden
Reactie op Hopefaithlove
Update 2:
Hoi lieve lieve mensen, ik vind het zo lief dat jullie zo meelev ...
Wauw! Wonderen zijn de wereld niet uit! Wat een fantastisch nieuws voor jullie. En manman wat een mindfuck. Je bent eigenlijk al bezig met afscheid nemen en rouwen en dan ineens niet meer. Heel begrijpelijk dat je moet schakelen. Ik ben super blij voor jullie en hopelijk trekt je gevoel in de komende periode weer wat bij.
2 dagen geleden
Reactie op Eeneneen
Wat een geweldig nieuws!! Dat jullie toch bij die paar procenten mogen hore ...
Godzijdank is dit dan bij jullie ook goed afgelopen! En idd zorgeloze zwangerschap ga je dan echt niet meer voelen. Ik kan het nog steeds niet geloven en ben er nog steeds heel erg mee bezig. En maak me echt om het minstgeringste druk. Bizar wat voor impact het allemaal heeft eigenlijk. Wij weten eigenlijk nog helemaal niks over het dubbelniersysteem, het word met 32 weken weer bekeken en ik hoop dat we dan met een nefroloog een duidelijk gesprek krijgen met de voor en nadelen ervan. Zodat we duidelijkheid krijgen over alles!
Dankjewel voor je lieve berichtjes 💖
2 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Wauw! Wonderen zijn de wereld niet uit! Wat een fantastisch nieuws voor jul ...
Super lief berichtje, ja echt bizar, van kistjes uitzoeken en crematorium bellen naar ineens je kindje mogen houden. Echt een flinke omslag, en godzijdank heeft dat zo mogen zijn. Maar enorm pittig allemaal, nog steeds. Maar dat komt goed 💖 dankjewel voor je lieve berichtje 💖