7 Reacties

2 maanden geleden

Is je ijzergehalte wel goed? Dat zou je kunnen laten prikken. Verder is je lijf extra bloed aan het aanmaken wat dit kan veroorzaken. Ik had al bloedarmoede toen ik zwanger werd, en ben met vlagen vorige week ook enorm duizelig geweest. Ik ben nu 7 weken zwanger. Ik krijg ijzertabletten en probeer veel ijzerhoudend voedsel te eten.

2 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Is je ijzergehalte wel goed? Dat zou je kunnen laten prikken. Verder is je ...
Ik heb het echt pas sinds de zwangerschap en nu met de warmte. Denk niet dat er iets mis is met me ijzer 😊. Assistent bij de huisarts dacht daar ook niet meteen aan iig. Vriendin van me had dit ook, al voordat ze een positieve test had en bij haar duurde het echt lang voordat het weg trok. Online staat ook dat dit kan door de progesteron die je aanmaakt dacht ik

2 maanden geleden

Ik had dit door lage bloeddruk. Niet zo extreem als jij hebt, maar wel mijn hele zwangerschap.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ook veel last van duizeligheid oa. Ik heb ook lichte bloedarmoede en een lage bloeddruk. Zit ook aan de ijzerpillen en ik doe elke ochtend wat keltisch zout in mn mond en drink er water bij. Volgens de dokter zou wat extra zout helpen tegen een lage bloeddruk en veel water drinken, het is wel wat beter maar eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal verholpen, aan sommige dingen ontkom je toch niet helaas

2 maanden geleden

Ik moest van mijn verloskundige paar zoute dropjes eten ook niet te veel ivm je nieren

2 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Ik had dit door lage bloeddruk. Niet zo extreem als jij hebt, maar wel mijn ...
Ooh dat is ook niet fijn.. Bij mij kwam het dus wel echt door de hitte afgelopen dagen. Gisteravond nergens last van en vanmorgen ook niet. Ingeruild voor het kokhalzen en overgeven helaas

2 maanden geleden

Reactie op Maddie22

Hier hetzelfde, ook veel last van duizeligheid oa. Ik heb ook lichte bloeda ...
Nee we zullen weten dat we zwanger zijn 😅. Vanmorgen omdat ik zo moest kokhalzen en slijm spugen tuc koekjes gegeten bij mijn beschuitjes met jam. Dacht dan heb ik iets zoets binnen en wat zouts