30 Reacties

één maand geleden

Hoi! Nog geen ervaring, maar wij zitten met hetzelfde probleem! Wij gaan uiteindelijk voor de bugaboo donkey duo. Nieuw wel prijzig, maar volgens mij zijn ze tweedehands prima te krijgen ook. Ik vind het vooral fijn om beide kinderen goed te kunnen zien, en na het testen in de winkel vinden we hem helemaal niet zo breed eigenlijk 😅

één maand geleden

Ik lees graag mee

één maand geleden

Wij hebben de Joolz geo 3. Nu nog enkel maar straks simpel om te bouwen naar een duo

één maand geleden

En gewoon een meerijdplankje? Vriendin van mij haar eerste is 2 met een newborn en heeft een meerijd zitje, werkt perfect! En als ze met zijn 2en weggaan gewoon een extra buggy Kan me alleen voorstellen dat wanneer je alleen veel wil gaan wandelen een duo wagen natuurlijk handiger is

één maand geleden

Ik heb de bugaboo donkey 3. Heel tevreden mee! Oudste was 16 maanden toen de baby geboren werd. Voordeel vind ik dat je hem ook kan 'invouwen' zodat die voor 1 kind te gebruiken is en je hebt wel een grote mand onderin. Nieuw is die wel erg duur. Wij hebben hem op marktplaats gekocht.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Hoi! Nog geen ervaring, maar wij zitten met hetzelfde probleem! Wij gaan u ...
Ik vind het ook fijn als de Kids naast elkaar zitten, maar ik ben bang dat deze niet in onze gang past. :(

één maand geleden

Wat zie ik trouwens veel spelfouten van mezelf nu ik het teruglees 😅 niet handig 500 dingen tegelijkertijd doen. Hopelijk is het duidelijk 🥰

één maand geleden

Reactie op LV00

En gewoon een meerijdplankje? Vriendin van mij haar eerste is 2 met een n ...
Ik vind dat echt een super idee! Alleen onze 2 jarige is nogal avontuurlijk en het is wel fijn als hij bij sommige dingen vast zit :)

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Ik vind het ook fijn als de Kids naast elkaar zitten, maar ik ben bang dat ...
Kan ik me voorstellen! De bugaboo is wel een van de smalste naast elkaar duo wagens, 74 cm breed. Maar je kan eventueel ook hem in de gang zetten als enkele wagen, en dan uitklappen en het zitje erop zetten als je gaat, maar ik weet niet of dat te omslachtig is.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Kan ik me voorstellen! De bugaboo is wel een van de smalste naast elkaar du ...
Goeie tip! Ik heb me vriend al overgehaald de bugaboo in de winkel te gaan testen

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Ik vind dat echt een super idee! Alleen onze 2 jarige is nogal avontuurlijk ...
Ik heb laatst een zit meerijdplankje gevonden met een riempje! Wellicht nog iets om over na te denken

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Goeie tip! Ik heb me vriend al overgehaald de bugaboo in de winkel te gaan ...
Dat is altijd slim, ze hebben in de winkel vaak de enkele en duo opstelling staan dus dan kan je ze goed vergelijken! 🙂

één maand geleden

Reactie op LV00

Ik heb laatst een zit meerijdplankje gevonden met een riempje! Wellicht nog ...
Zoiets bijvoorbeeld (er zijn er meerdere) Bekijk HeppieBabie Universeel Meerijdplankje Deluxe - Met Zitje - Voor Kinderwagen/Buggy - Buggy Board - Met Ebook op: https://www.bol.com/nl/p/heppiebabie-universeel-meerijdplankje-deluxe-met-zitje-voor-kinderwagen-buggy-buggy-board-met-ebook/9300000164402057?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één maand geleden

Reactie op LV00

Zoiets bijvoorbeeld (er zijn er meerdere) Bekijk HeppieBabie Universeel M ...
Wij hebben dit ook overwogen, maar als we een hele dag op pad zijn (dierentuin, efteling, dagje wandelen, op vakantie etc.) Willen we wel dat onze oudste nog even lekker relaxte kan liggen/zitten als hij moe is 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben dit ook overwogen, maar als we een hele dag op pad zijn (dierent ...
Ja hier ben ik het wel mee eens. Ik denk dat een meerijdplankje beter geschikt is voor wat oudere kids. :)

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben dit ook overwogen, maar als we een hele dag op pad zijn (dierent ...
Dit inderdaad en wij hebben in de winkel verschillende modellen getest en het loopt voor jezelf helemaal niet comfortabel plus dat het sowieso onhandig is als je langere afstanden wandelt of wandelt op oneven terrein of veel stoepen op en af moet. In de winkel (Babywalz raadde ze het meerijdplankje ook niet aan voor kinderen onder de drie jaar).

één maand geleden

Ik heb op marktplaats een bugaboo donkey duo gekocht. Voor een prikkie:) en daarna alle bekleding vernieuwd. Helemaal blij mee. Heb hem natuurlijk nog niet uit kunnen proberen in de duo variant, maar heb hem wel al mono kunnen gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Kan ik me voorstellen! De bugaboo is wel een van de smalste naast elkaar du ...
Ja hier dacht ik ook aan!

één maand geleden

Bij mij zal er ook 2 jaar tussen zitten. Ik heb een tweedehands buggy gekocht, abc design zoom om precies te zijn. Kan op alle mogelijke manieren samengesteld worden en lijkt wel deftig te rijden. Voor de korte periode dat we die volgens mij maar gaan gebruiken (van zodra de baby in een gewone buggy kan wil ik een eenvoudige opklapbare buggy voor 2 kinderen), wou ik er ook echt niet te veel geld aan geven. Tweedehands heb ik nu 150 euro betaald (buggy, twee zitjes, wieg, regenhoes).

één maand geleden

Reactie op Momof2boysss

Ik heb op marktplaats een bugaboo donkey duo gekocht. Voor een prikkie:) en ...
Oh echt?! En waar heb je dat laten refurbishen? Ik vind marktplaats opzich geen probleem maar heb vaker een miskoop gedaan en dat wil ik met z'n dure uitgave het liefst voorkomen...