30 Reacties

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben dit ook overwogen, maar als we een hele dag op pad zijn (dierent ...
Ja maar dan ga je samen toch? Dan zou je dus gewoon een buggy mee kunnen nemen!

één maand geleden

Reactie op LV00

Ja maar dan ga je samen toch? Dan zou je dus gewoon een buggy mee kunnen ne ...
Ik ga helaas niet altijd samen, mijn man is regelmatig lang weg voor werk dus dan onderneem ik veel alleen met de kinderen 🤷‍♀️ Maar ook als we samen gaan vind ik 1 wagen praktischer dan 2 waarvan eentje een groot deel van de tijd leeg is.

één maand geleden

Voor deze vraag zijn wij naar babypark gegaan. Heel simpel; de Uppababy en de Thule kun je ombouwen naar duo waarbij je ook de boodschappenmand onderin behoud en dat is voor ons een must! Dus wij gaan voor een Thule. Nieuwprijs idd prijzig maar op marktplaats staan wel goede tussen. Ga toevallig morgen kijken. Ik zou vooral langs een winkel gaan voor advies en niet dat je perongeluk een miskoop doet. Ook kun je dan je kleine in het buggy gedeelte doen en stoppen ze een gewicht in de reis wieg zo voel je ook of het niet te zwaar voelt voor je. Echt aanrader! De joolz kun je ook ombouwen maar dan heb je geen boodschappenmand meer

één maand geleden

Cybex gazelle S staat op onze lijst!

één maand geleden

Wij hebben dit ook ons zoontje zal 1 jaar en 7 maanden zijn als hij/zij word geboren. En wij hebben ook honden dus moet wel iets voor alle 2 hebben. Wij gaan sws een een hangmatzak en een meerijdzit/plankje kopen. Voor als ik de honden moet uitlaten of voor andere kleineren afstanden. Maar als wij ergens heen gaan en lang moeten wandelen dan willen we voor deze buggy gaan kijken. (Foto links de buggy rechts zie je zo hangmat)

één maand geleden

.

één maand geleden

Reactie op KIM19983

Wij hebben dit ook ons zoontje zal 1 jaar en 7 maanden zijn als hij/zij wor ...
Ik heb zo'n hangmat ook gezien, kiept hij dan niet om?

één maand geleden

Reactie op TyeTom123

Cybex gazelle S staat op onze lijst!
Die zie ik ook dat vind ik echt een mooie wagen!

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Oh echt?! En waar heb je dat laten refurbishen? Ik vind marktplaats opzich ...
Via vinted en bugaboo zelf:) opzich is het frame, de wagen zelf best degelijk. Dus daar kan niet zoveel aan mis gaan. Met de bekleding moet je wat geluk hebben hebben dat je het betaalbaar op vinted en internet kan vinden:)bv met korting. Ik had geluk dat ik een bugaboo donkey duo gevonden had voor 50 euro. Met nog mooie wiegbekleding, regenhoezen, maxicosi adapters etc. Dus heb de zitting bekleding vernieuwd, alle handvaten nieuw, kappen nieuw etc. De wagen ziet er nu super goed uit🤗

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Ik heb zo'n hangmat ook gezien, kiept hij dan niet om?
Dat weet ik niet ik heb hem zelf nog niet maar denk het niet? Als ik de filmpjes zie niet! Ben ook benieuwd