9 Reacties

2 maanden geleden

Wat fijn dat je voor een echo mag gaan! In mijn dagboekje zit een foto van 6+0. Het hartje klopte al. Maar dat hoeft dus nog niet per se het geval te zijn. Hopelijk vinden ze het in je baarmoeder! Laat je weten hoe het ging?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat fijn dat je voor een echo mag gaan! In mijn dagboekje zit een foto van ...
Ah ja gezien, dankjewel! Hopelijk krijgen wij hetzelfde te zien 🥺🙏 Ik zal een update plaatsen hier vanmiddag!

2 maanden geleden

Sterkte! Die onzekerheid is verschrikkelijk. Hopelijk vanmiddag een mooie echo. 🍀❤️

2 maanden geleden

Geen ervaring met zo'n vroege echo maar wil je heel veel succes wensen! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Sterkte! Die onzekerheid is verschrikkelijk. Hopelijk vanmiddag een mooie e ...
Dankjewel! Ja die onzekerheid is echt verschrikkelijk, vooral na 2 miskramen.. Ik hoop het ook! 🥺🍀

2 maanden geleden

Reactie op KVS95

Geen ervaring met zo'n vroege echo maar wil je heel veel succes wensen! 🍀
Lief, dankjewel! 🥺😘

2 maanden geleden

We zijn net thuis, ons aapje zit op de juiste plek en was perfect voor het termijn! 🥹❤️ Helaas nog geen hartje, maar dat was te verwachten en we werden door de arts van harte gefeliciteerd! Onze arts liet ook nog wat echo foto's zien van dit termijn en zag er precies hetzelfde uit, dus ik mag erop gaan vertrouwen! 🙏🍀 Ze ging ook even kijken naar mijn linker eierstok, daar kwam het eitje uit. En het vliesje waar het eitje uit kwam was nog wat opgezwollen, dat kan mijn pijn klachten verklaren. Dus daar vertrouw ik op!

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

We zijn net thuis, ons aapje zit op de juiste plek en was perfect voor het ...
Wat fijn!! En wat leuk dat je ook echt gerust gesteld werd met voorbeeld echo's!

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

We zijn net thuis, ons aapje zit op de juiste plek en was perfect voor het ...
Ohh wat een geruststelling! Heel fijn 🥰