8 Reacties

4 maanden geleden

Gefeliciteerd! 馃崁鉂わ笍 Ik heb helaas geen tips voor een echo op Bali maar wel een vraagje. Ik ben nu ongeveer 4+1 en ga eind van de zomer ook naar Indonesi毛. Heb je tips oid van de verloskundige gekregen? Merk dat ik het namelijk best spannend vind om te gaan.. We gaan naar Sumatra, Java en Bali 馃槏

4 maanden geleden

Wellicht kun je contact opnemen met de dames van Welikebali. Twee Nederlandse meiden die op Bali wonen! Zij hebben het grootste gedeelte van hun zwangerschap ook op Bali gehad zag ik op Instagram dus ze kunnen je vast helpen 馃槉 en ook met tips voor als je er eenmaal bent qua zwanger proof activiteiten!

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Wellicht kun je contact opnemen met de dames van Welikebali. Twee Nederland ...
Dankje, ga ik opzoeken!

4 maanden geleden

Gefeliciteerd!! En leuk naar Bali! Ik heb eigenlijk net zover als jij, alleen vertrekken wij woensdag. Vind jij het niet spannend om te gaan?? Of maak je je daar geen zorgen om? 馃檹馃徎

4 maanden geleden

Reactie op Elke19

Gefeliciteerd!! En leuk naar Bali! Ik heb eigenlijk net zover als jij, alle ...
Vooral heel veel zin! Maar ik heb nu al 2 zwangerschappen gehad waarbij er acuut geopereerd moest worden, dus vind het vooral spannend als zoiets op bali moet gebeuren. Daar ben ik n beetje bang voor. Vandaar dat ik een goede echokliniek zoek 馃檭. Maak jij je zorgen om de reis dan?

4 maanden geleden

Reactie op Mel100

Gefeliciteerd! 馃崁鉂わ笍 Ik heb helaas geen tips voor een echo op Bali maar we ...
Nee, geen tips van de VK gekregen. Maar vanuit mijzelf en veel azie/indonesie ervaring: echt niks met ijsklontjes of straattentjes eten, wegblijven bij dieren 馃榿. Hopelijk ga je t leuk hebben!

4 maanden geleden

Welikebali heeft ook een artikel geschreven over zwanger zijn op Bali. Ik meen dat er nog een recentere is dan deze: https://welikebali.com/blogs/stories/bali-while-pregnant. Kon die alleen helaas zo gauw niet vinden maar jullie vast wel als je even doorzoekt 鈽猴笍

4 maanden geleden

Reactie op babylempertje

Vooral heel veel zin! Maar ik heb nu al 2 zwangerschappen gehad waarbij er ...
Ah oke! Ja begrijpelijk dat je dat spannend vindt. Nou wat ik spannend vind is vooral de muggen daar... Inderdaad de ijsklontjes en straattentjes komt wel goed om die te vermijden.