779 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

15,73 mm volgens mij :)
En toen werd je 8 weken geschat? Ik werd met 13,6 teruggezet naar 7+4 wat eigenlijk niet eens mogelijk is. Zit er wat om te stressen ook al weet ik dat ze niet echt moeite deed nauwkeurig te werken.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

En toen werd je 8 weken geschat? Ik werd met 13,6 teruggezet naar 7+4 wat e ...
Maak je er niet teveel zorgen om! Ik had een echo op 8+1 en werd toen na heel veel moeite uiteindelijk met een meting op 7+5 geschat. Niets aan de hand volgens de VK. Daarna nog 2x een korte echo gehad door opname in het ziekenhuis (HG zwangerschap) bij de gynaecoloog. En zij hebben helemaal niets gezegd over de groei en waren elke keer helemaal tevreden. Die metingen zijn zo nauwkeurig nog niet op deze termijn hoor! Pas vanaf 10+ weken is het beter te zien (vandaar ook rond die termijn pas een echo termijnecho).

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

En toen werd je 8 weken geschat? Ik werd met 13,6 teruggezet naar 7+4 wat e ...
Ja 8+0 indd :) Ik ben nu 8+2 dus terwijl ik denk dat ik 8+5 ben. Maar met mijn eerste echo werd ik geschat op 6+4 terwijl ik toen 7+4 was naar eigen berekening. Ook stress natuurlijk, maar zo vroeg had ze wss het vruchtje niet volledig in beeld en dus niet de volledige lengte kunnen meten. Alleen met zo'n klein vruchtje zie je niet duidelijk wat het begin en eind is op de echo. En zo'n klein verschil zet je meteen zoveel tijd terug ook. Met deze echo had ze geluk zei ze dat het precies goed lag om goed te meten :) Zo'n vroege echo is natuurlijk leuk om te zien maar in onze gevallen levert het eigenlijk best stress op. Ik stress me nu ook niet meer om die 3 dagen verschil, kan zo weer erbij komen tijdens het termijn echo 馃槉 Hoop dat dit een beetje geruststellend is voor je 馃

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Maak je er niet teveel zorgen om! Ik had een echo op 8+1 en werd toen na he ...
Dankje. Wat naar dat je HG had! Mijn volgende offici毛le echo is pas rond 12 weken. Heb wel 2 pretecho's tussendoor gepland intussen 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja 8+0 indd :) Ik ben nu 8+2 dus terwijl ik denk dat ik 8+5 ben. Maar met ...
Oh dat was ook een groot verschil die eerste keer! Stelt me wel gerust ja! Dankje 馃槉

4 maanden geleden

9w en 4 dagen 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

9w en 4 dagen 馃グ
Wat een mooie echo! 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

9w en 4 dagen 馃グ
Wat prachtig! 馃槏 een heel mensje

4 maanden geleden

Reactie op drnnn

is er iemand al 10 weken?
Ik bijna ben nu 9+5

4 maanden geleden

Leuke topic, wat mooi om te zien! Ik ga 17 juli voor me eerste echo, ik ben nu 6 + 4 en wanneer ik echo heb ben ik dan 8 + 3! Spannend!

4 maanden geleden

Reactie op drnnn

Ik ben vermoedelijk 9+2 ze konden vorige week niet goed meten. Hij of zij vond het leuk om tijdens het meten zich zo klein mogelijk te maken ik moet nu nog 2 weken wachten op de nieuwe echo om te meten

4 maanden geleden

Reactie op drnnn

Ik ben 10 weken eerste echo 1 week erbij gekregen馃槉 ma dinsdag is mijn termijnen echo

4 maanden geleden

Vandaag de eerste echo met 7+1. Alles zat goed, hartje klopte en het is er 1 馃崁鉂わ笍

4 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, volgens mijn eigen berekening zou ik 8 weken zijn maar ik ben naar 8+3 gezet. Embryo was 1.8 mm groot en een mooi kloppend hartje!

4 maanden geleden

Nog 3 nachten slapen.. dan ben ik aan de beurt!!馃コ ben zo zenuwachtig 馃槱 of alles ok is. Of t wel klopt enzenz.

4 maanden geleden

Vandaag een echo gehad met 8+1, we zagen hem/haar zelfs even kort bewegen!馃ス

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Nee, want dan ben je in januari uitgerekend 馃鈽猴笍 Ik ben nu 9+3 weken zwan ...
Ik ook!! 馃槃

4 maanden geleden

Reactie op Katrijn-panda

9w en 4 dagen 馃グ
wat prachtig en nu ik nog..

4 maanden geleden

Reactie op Emimikejoep

Ik ben 10 weken eerste echo 1 week erbij gekregen馃槉 ma dinsdag is mijn term ...
ohh wat leukk zou ik jou echo foto ook mogen zien馃檲

4 maanden geleden

Reactie op KimmieLB

Ik ook!! 馃槃
ik ookkk