779 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
En toen werd je 8 weken geschat? Ik werd met 13,6 teruggezet naar 7+4 wat e ...
Maak je er niet teveel zorgen om! Ik had een echo op 8+1 en werd toen na heel veel moeite uiteindelijk met een meting op 7+5 geschat. Niets aan de hand volgens de VK.
Daarna nog 2x een korte echo gehad door opname in het ziekenhuis (HG zwangerschap) bij de gynaecoloog. En zij hebben helemaal niets gezegd over de groei en waren elke keer helemaal tevreden.
Die metingen zijn zo nauwkeurig nog niet op deze termijn hoor! Pas vanaf 10+ weken is het beter te zien (vandaar ook rond die termijn pas een echo termijnecho).
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
En toen werd je 8 weken geschat? Ik werd met 13,6 teruggezet naar 7+4 wat e ...
Ja 8+0 indd :) Ik ben nu 8+2 dus terwijl ik denk dat ik 8+5 ben.
Maar met mijn eerste echo werd ik geschat op 6+4 terwijl ik toen 7+4 was naar eigen berekening. Ook stress natuurlijk, maar zo vroeg had ze wss het vruchtje niet volledig in beeld en dus niet de volledige lengte kunnen meten. Alleen met zo'n klein vruchtje zie je niet duidelijk wat het begin en eind is op de echo. En zo'n klein verschil zet je meteen zoveel tijd terug ook. Met deze echo had ze geluk zei ze dat het precies goed lag om goed te meten :)
Zo'n vroege echo is natuurlijk leuk om te zien maar in onze gevallen levert het eigenlijk best stress op. Ik stress me nu ook niet meer om die 3 dagen verschil, kan zo weer erbij komen tijdens het termijn echo 馃槉
Hoop dat dit een beetje geruststellend is voor je 馃
4 maanden geleden
Reactie op drnnn
is er iemand al 10 weken?
Ik ben vermoedelijk 9+2 ze konden vorige week niet goed meten. Hij of zij vond het leuk om tijdens het meten zich zo klein mogelijk te maken ik moet nu nog 2 weken wachten op de nieuwe echo om te meten
4 maanden geleden
Reactie op drnnn
is er iemand al 10 weken?
Ik ben 10 weken eerste echo 1 week erbij gekregen馃槉 ma dinsdag is mijn termijnen echo
4 maanden geleden
Nog 3 nachten slapen.. dan ben ik aan de beurt!!馃コ ben zo zenuwachtig 馃槱 of alles ok is. Of t wel klopt enzenz.