779 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Oscarlien
Nog 2 uurtjes en dan de eerste echo. Dan zou ik rond de 8 weken zwanger moe ...
Heel veel succes! Wij hadden hem gister dus ik begrijp de spanning. Maar nu kan ik zeggen dat het heel leuk is! Jij bent een weekje verder dus met wat geluk kun je het kindje zelfs al zien bewegen. Veel plezier ❤️
4 maanden geleden
6+4, echo op verzoek. 7mm en een goed kloppend hartje.
Mijn klachten waren van de 1 op andere dag verdwenen. En de teksten: dat kan! Hoort erbij! Wees blij! Geniet ervan! Stelden me echt niet gerust na een bbz en miskraam waarbij ook de klachten verdwenen vlak ervoor.
Ik ben zoooo opgelucht. Voor iedereen die zich zorgen maakt: gun jezelf die extra echo het kan je zoveel rust geven!
4 maanden geleden
Ik heb zometeen mn 2e echo. Zooooo spannend. Volgens berekening eerste dag laatste menstruatie ben ik nu 9 weken. Maar ze gaan bij deze echo pas het kindje opmeten. Ooo zo spannend. Ga kapot van de zenuwen nu
4 maanden geleden
Vandaag eerste echo. Een zeer onduidelijke maar dat ben ik al gewoon van mijn vorige zwangerschap. Een kloppend hartje en embryo is 1.7 cm wat ongeveer overeenkomt met het aantal weken ik dacht zwanger te zijn. 5 augustus is de volgende echo waar ook de uitgerekende datum wordt bepaald!
4 maanden geleden
Ik hoorde eigelijk 7 te zijn volgens mij laatste menstruatie. Nu ging ik na ...
Ik zit in hetzelfde schuitje.. ze zei dat de baby maar 4,5 mm was dus nog niet eens 6 weken zwanger (ze wilde er geen precieze termijn aan hangen). Wel een kloppend hartje gezien. Wanneer mag jij terug?
4 maanden geleden
Reactie op ddkvdb
Onze eerste echo! Volgens mijn berekening zaten we op 7 weken, maar ook ter ...
Ik wacht ongeveer hetzelfde af. Dacht zelf 7+1 te zijn (al 4 dagen gecorrigeerd ivm late eisprong, dus obv menstruatie 7+5), kloppend hartje gezien maar de baby werd maar op 4,5 mm geschat. Ik hoop zo dat het gewoon iets verkeerd gemeten is en het goed komt. Bij mij zat het helemaal aan de baarmoederwand geplakt.
4 maanden geleden
Reactie op nice88
4,5 mm is groter dan 6 weken normaliter als ik Google erbij pak wat raar da ...
Ja ze zei je bent nog geen 6 weken zwanger kijkend naar de lengte. Ik zei oh hoe lang dan? Onder de 6 weken hangen we er geen termijn aan zei ze.. ben zelf maar op zoek gegaan en heb tabellen gevonden met onderzoeken waar dan 6+4 uitkomt.. maak me er wel een beetje zorgen over want de verloskundige klonk ook niet heel positief.
4 maanden geleden
Vandaag 2e echo gehad. Zo intens gelukkig. Alles was super goed. Nu over precies 3 weken de termijnecho, spannend 🥰 nu ben ik geschat om 8 weken en 2 dagen
4 maanden geleden
Reactie op chnt1995
Ik wacht ongeveer hetzelfde af. Dacht zelf 7+1 te zijn (al 4 dagen gecorrig ...
Hi! Ik heb as maandag nu de volgende echo en probeer gewoon rustig te blijven. Ik zie vooral bij de echo’s dat ook op verschillende wijzen wordt gemeten. Bijv bij ons werd het kindje in de breedte gemeten en bij andere echo’s zie ik weer “kruin tot eind”. Dan zal ons kindje ook weer groter moeten zijn… en het blijft volgens mij ook dat het gewoon lastig meten is! Het is zo klein.