779 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op ddkvdb
Hi! Ik heb as maandag nu de volgende echo en probeer gewoon rustig te blijv ...
Knap dat je er zo rustig onder kan blijven!! Klopt inderdaad ook dat meten heel lastig is. Heel veel succes maandag. Wil je wat laten weten hoe het is gegaan? Ik mag dinsdag weer even kijken met een ‘pret’echo.
4 maanden geleden
Ik heb vandaag een vitaliteitsecho gehad vanwege een eerdere miskraam. Dacht zelf 7+1, echo zegt 6+5, scheelt niet heel veel.
Vk zei dat alles er goed en normaal uit zag en we hebben een kloppend hartje gezien 🥰🙌
4 maanden geleden
Reactie op Liefde85
We zijn inmiddels 7 jaar bezig voor onze eerste baby. Afgelopen jaren 19 x ...
Ik heb echt kippenvel als ik je berichtje lees. Ik heb op dit moment een pittige zwangerschap veel misselijk en overgeven dat ik soms denk waarom doe ik dit. En als ik dan lees hoe hard jij je best doet om een mooi kindje te krijgen. Dan denk ik ik moet alleen maar dankbaar zijn dat ik met medicatie gelijk zwanger werd. Ik hoop zo erg dat het goed komt en dat je een prachtige baby hebt over een paar maanden. Heel veel liefs💓💓💓💓💓
4 maanden geleden
Reactie op Liefde85
We zijn inmiddels 7 jaar bezig voor onze eerste baby. Afgelopen jaren 19 x ...
Wauw proficiat! En chapeau voor wat je allemaal hebt meegemaakt!! Ik ben zelf zoo dankbaar dat ik na 2,5 jaar proberen en de eerste IVF het raak is. Wat voor mij een hele lang weg leek, is voor andere nog niet de helft. Ik hoop en duim mee op een goed verloop!!!
3 maanden geleden
Reactie op Mysecret
Ik heb echt kippenvel als ik je berichtje lees. Ik heb op dit moment een pi ...
Heel lief van je ❤️ Ik hoop met mijn bericht juist kracht te geven aan iedereen. Dit was zo bijzondere moment voor ons. Hoop dat we allemaal in februari onze baby's veilig kunnen omarmen 😘 sterkte met je misselijkheid
3 maanden geleden
Met 7weken 1 dag een vruchtje van 1.4cm het loopt iets voor qua lengte. Het hartje was duidelijk hoorbaar. En ik kreeg spontaan last van mijn hormonen en moest een traantje wegpinken. Na 14 jaar en 7 miskraam ben ik nu echt zwanger van mijn eerste kindje. Ik kan het zelfs met de echo nog niet helemaal geloven.
3 maanden geleden
Alles helemaal goed (voor alle vrouwen die minder symptomen hebben; same here en niks aan de hand!), al teentjes te zien en de baby lag lekker te spartelen. Heel schattig 💛
9w6d
3 maanden geleden
Reactie op Ninia
Met 7weken 1 dag een vruchtje van 1.4cm het loopt iets voor qua lengte. Het ...
Wat fijn! Hoe hebben ze dan je termijn bepaald? Mijn vruchtje was met 8+1 (weet ik 100% zeker) ietsje kleiner dan de jouwe en ze heeft me toch terug gezet ondanks dit eigenlijk niet kan.
3 maanden geleden
Gisteren eerder mogen langskomen, omdat ik voor m’n gevoel minder symptomen had en wat minimaal bloedverlies. Maar alles zag er goed uit, ben 2 dagen vooruit gezet. Vandaag 7+4.
Er was voldoende vruchtwater, zat hoog in de baarmoeder en al een navelstreng zichtbaar. Beter kan je het niet hebben zei de vk, dus heel voorzichtig optimistisch ☺️