779 Reacties
3 maanden geleden
Hoe zag jullie echo van 7wk er uit? Ik ben gisteren geweest, 1 dag teruggezet en ik zag inderdaad de kleine framboos zitten, maar ik vond het heel lastig het hartje goed te zien en te zien kloppen. De VK wees het aan en gaf aan dat het een prima hartslag heeft, maar erop terugkijkend ging het allemaal zo snel dat ik voor mijn gevoel nog steeds niet echt genoeg duidelijkheid heb. Ik had liever nog even 5 minuten gehad om goed die hartslag te bestuderen 馃ぃ hoe ging dat bij jullie, was het ook allemaal zo vaagjes?
3 maanden geleden
Reactie op IreneEmma
Hoe zag jullie echo van 7wk er uit? Ik ben gisteren geweest, 1 dag teruggez ...
Bij mijn echocentrum sturen ze achteraf allemaal foto鈥檚 en filmpjes naar je op. Super fijn, dan kan je thuis nog een keer rustig kijken. Dat hartje is meer een soort zwart wit geflikker. Als ruis op een zwart-wit tv. Wat mij wel hielp is vooraf op YouTube wat echo鈥檚 kijken van de termijn, dan weet je iets beter waar je met je eigen echo op kan letten.
3 maanden geleden
Reactie op KVS95
Wat een bijzondere foto! 馃グ
Mijn klachten nemen af dus werd erg onzeker, even een pretecho ingepland 鉂わ笍
3 maanden geleden
Reactie op Anous1501
Wat bijzonder zo'n echo!馃グ wij lopen precies gelijk
3 maanden geleden
Reactie op TK2025
Wauw wat is deze mooi!!
3 maanden geleden
Vandaag een echo gehad馃檹馃徏 na het overlijden van onze dochter Lily-Mae in februari met 22.5
Is dit toch zo ontiegelijk spannend 馃寛馃懚馃徏
3 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Oh wauw! Is dit zo鈥檔 3D echo?
Ja klopt, ik had een 2D echo ingepland maar ze heeft even 3D veel laten zien 馃┓
3 maanden geleden
Reactie op Cristel1991
Ja klopt, ik had een 2D echo ingepland maar ze heeft even 3D veel laten zie ...
Heel schattig, en leuk dat je hem deelt. Die handjes zo voor de ogen is precies hoe mijn (saaie) zwart-wit echo is, leuk om dan nu wat echter te zien hoe het er vanbinnen uit ziet. Thanks!
3 maanden geleden
Reactie op YH89
Vandaag echo gehad bij 8+3 weken, alles zag er goed uit 鉂わ笍. Doordat de meti ...
Aaah kleine gummybear馃槏