779 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Bleek dat dan toch bandenpijn te zijn? Heftig!
Ja, alleen dan gewoon veel meer last als de gemiddelde vrouwen..

4 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ja, alleen dan gewoon veel meer last als de gemiddelde vrouwen..
Wat vervelend voor je!

4 maanden geleden

Goede echo gehad vandaag, ben 6.1/6.2. Er was al een kloppend hartje te zien 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ahh gefeliciteerd 馃コ

4 maanden geleden

6+6 en een kloppend hartje! Zo blij!

4 maanden geleden

6+5 en een kloppend hartje. 馃グ Wat een opluchting. 鉂わ笍

4 maanden geleden

Vandaag echo gehad! Die dachten 7 weken maar was blijkbaar toch pas 5+3. Geen hartje gezien nog en moeten volgende week vrijdag terugkomen om te zit het 眉berhaupt is gegroeid 馃槴 Vreselijk.. ze gaf aan 50/50 kans op goede groei of een MK

4 maanden geleden

Reactie op MylifeAnouk

Vandaag echo gehad! Die dachten 7 weken maar was blijkbaar toch pas 5+3. Ge ...
Dat is echt rete spannend....... en wordt een slopende week!! Ik duim voor je!

4 maanden geleden

Reactie op MylifeAnouk

Aaah dat is echt een enorme rotperiode, sterkte! Hopelijk heb je de volgende echo goed nieuws en kan je gaan genieten van een goede zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op MylifeAnouk

Hoelang is je cyclus gemiddeld? Ik ben even gaan kijken in je berichtjes en zie dat je bij overtijd pas een heel erg lichte test had. Dit zou voor mij een teken zijn dat je eisprong een stuk later was dan je denkt. Heb je toevalig ovulatietesten gebruikt? Welke dag was je 1e zwangerschapstest positief? Ik zou dit zien als 9dpo. Als ik gok dat die test 2,5 weken geleden was dan klopt de termijn wel!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoelang is je cyclus gemiddeld? Ik ben even gaan kijken in je berichtjes en ...
Sorry, nog even verder gaan lezen. Je schrijft dat je je piek vaak pas dag 21 vindt? Heb je dit verteld aan je verloskundige? Want dan kan je niet vertrouwen op de berekening met de 1e dag van je laatste menstruatie en ben je sowieso al 1 week minder ver dan die berekeningen zouden geven. Ik heb hoop hoor voor je!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoelang is je cyclus gemiddeld? Ik ben even gaan kijken in je berichtjes en ...
Hey! Wat ben je een goede speurder haha! Wat leuk dat je meedenkt en kijkt. Ik was het even zat afgelopen maand van ovulatie testen dus heb niets gebruikt. Ik voelde 15-05 een lichte steek dus ik hoopte een beetje dat dit de ovulatie dag was (en gezellig gemaakt). Mijn cyclus is gemiddeld 32 dagen en inderdaad was mijn ovulatie gemiddeld erg laat maanden ervoor. Ik testte positief op donderdag 30-05. Maar ik had de 29e nog een negatieve/ niet zo duidelijke test. Hopelijk is het waar wat je zegt Ikigai 鈽猴笍 het wordt een lange week..

4 maanden geleden

Echo met 6+5 馃グ Mooi kloppend hartje en een vruchtje al groter dan de vorige keer bij de miskraam.

4 maanden geleden

Gisteren ook een goede echo met 6+4 mooi kloppend hartje. Dit wordt ons vierde kindje.

4 maanden geleden

Reactie op MylifeAnouk

Hey! Wat ben je een goede speurder haha! Wat leuk dat je meedenkt en kijkt. ...
Een tuurstreepje 30 mei zou je nu zo'n 5+3 geven. Ik ben bijna zeker dat ik gelijk heb 馃槄 Hopelijk toont de echo volgende week vooruitgang!

4 maanden geleden

Hier vanochtend een echo met 6w5d. Alles zag er helemaal goed en gezond uit, een betere start kon niet zei de echoscopiste 馃槂 脡n een mooi kloppend hartje gezien dus ben heel blij! Hopelijk voor jullie ook mooie echo鈥檚

4 maanden geleden

7 weken, helemaal goed gekeurd 鈾ワ笍

4 maanden geleden

7+1 Sterk kloppend hartje 馃┓馃┑

4 maanden geleden

Hier ook een goed echo, mooi sterk kloppend hart zei de gynaecoloog! Erg blij mee hier was ik 6+3馃挋馃┓馃崁

4 maanden geleden

Wat mooi om te zien dames! 馃槉 Ik mag de 20e dus ik ben aan het aftellen. Hopelijk kan ik hier dan ook mooi nieuws delen 馃崁 鈾ワ笍