779 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Debbsss02

Vandaag intake gesprek gehad bij de vk. Eigenlijk helemaal niet de planning ...
Wat schattig van je dochtertje. Dus als je een echo wil gewoon een klein lief meisje meenemen haha

3 maanden geleden

Gister onze eerste echo met 7+4 ❤️❤️

3 maanden geleden

Gister eerste echo gehad, mooi kloppend hartje op 7+3❤️

3 maanden geleden

Afgelopen maandag de termijn echo gehad, toen op 10+6 gezet. Er werd al gezwaaid en al even een voet in beeld laten zien. En wat een beweging ook al 🥰

3 maanden geleden

Afgelopen maandag onze termijnecho🥰 11w + 2d

3 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Afgelopen maandag de termijn echo gehad, toen op 10+6 gezet. Er werd al gez ...
Oh wat mooi!

3 maanden geleden

De verloskundige maakte het even heel spannend….. we zagen gelijk een baby, maar geen hartactiviteit en dat sprak ze ook uit. Maar toen ging ze nog een beetje bewegen en zei ze OH JONGENS WACHT. Lag deze draak met z’n hoofd eerst. Dat heeft ze nog nooit mee gemaakt….. klopte hard en krachtig ❤️ 8+1!

3 maanden geleden

Vandaag even mogen spieken bij de baby. Had geen symptomen meer en maakte me erg zorgen omdat ik eerder ook een miskraam heb gehad die begon doordat de symptomen afnamen. Maar mini is weer goedgekeurd en bewoog goed met 9+3 vandaag 😍

3 maanden geleden

Reactie op Estyvdloosdrecht

Ik had 4.2 cm en lees op internet overal dat dat klein is
Mijn kindjes waren ook altijd wat kleiner dan gemiddeld, niet te druk om maken! Komt wel goed.

3 maanden geleden

Kan het zomaar zijn dat een meting een aantal dagen scheelt? Ik ben nu 7+3, daar ben ik zeker van vanwege IUI. Bij de meting deze morgen kwam ze eerst 6+6 uit, en na nog enkele keren meten kwam ze een keer 7+1 en dan 7+4 uit. Ik maak me echt heel druk omdat ik zo zeker ben van de eisprong. Ben zo bang dat het achterloopt! Iemand hier ervaring mee?

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Kan het zomaar zijn dat een meting een aantal dagen scheelt? Ik ben nu 7+3 ...
Ja het is in dit stadium nog zo'n millimeterwerk dat dat zeker kan! Ik was afgelopen maandag volgens eerste echo 7+5. Eerste meting kwam uit op 7+3 en tweede op 7+6. De kleine kwam bij mij ook erg moeilijk in beeld dus is allemaal gewoon lastig meten. Bij de termijnecho kunnen ze al veel meer duidelijkheid geven. Probeer je niet te druk te maken 😘

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Het is echt mm werk zoals anderen ook zeggen. Gynaecoloog en verloskundige zeiden bij mij dat de grootste meting leidend is. Soms is het gewoon echt moeilijk in beeld te krijgen

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb dit ook! Vandaag een nieuwe echo 2 weken verder dus hoop dat het wel mooi is doorgegroeit. Je ziet aan jou voorbeel wel hoe meten dus niet echt precies is gezien ze op 3 verschillende termijnen uitkwam...

3 maanden geleden

Vandaag onze allereerste echo gehad en bleken 10+3 te zijn ipv 10 dus dat scheelde niet veel! Kloppend hartje en al best actief en zwaaien. Heel blij dat er eindelijk was tastbaars is ❤️❤️❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op KVS95

Ja het is in dit stadium nog zo'n millimeterwerk dat dat zeker kan! Ik was ...
NThx voor je reactie! Zal proberen me niet te druk te maken, maar zo moeilijk😞 het landt ook echt niet ofzo. Mijn man wil het van de daken schreeuwen en ik haak elke keer af om het te vertellen gewoon. Volgens mij beetje gevolg van ons lang traject, ben zo bang terwijl alles er gewoon goed uit ziet. Kan dat gevoel voorlopig nog niet uitschakelen.

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

De volgende keer kunnen ze de termijn al een stuk beter inschatten. Toen ik zeker wist 6+6 te zijn kwam uit de meting 6+2, maar 8 dagen later toen ik volgens mijn berekening 8+0 was zei de meting ook 8+0 exact! Ik had me in de tussentijd ook zorgen gemaakt, en nog niet echt in de zwangerschap durven te geloven, maar dat was dus nergens voor nodig.

3 maanden geleden

Reactie op JohannaLinda

De volgende keer kunnen ze de termijn al een stuk beter inschatten. Toen ik ...
Dankjewel voor je reactie!

3 maanden geleden

10 weken echo in mijn dagboekje! Zo leuk om het echt te zien trappelen en bewegen. Het droei zich op een bepaald moment ook richting de echokop dus daar een foto van genomen 😊 Onzekerheid over kleinere meting was dus niet terecht. Zag er helemaal perfect uit en in 12 dagen tijd van stompjes naar een been met een voetje aan gegroeid! Ook aan het armpje zie je een heel klein handje.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

10 weken echo in mijn dagboekje! Zo leuk om het echt te zien trappelen en b ...
Wat ontzettend fijn! Hopelijk kan je nu eindelijk een beetje genieten 🩵🩷

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Hun metingen gaan uit van het aantal mm/cm van je baby. Dus stel ze meten 2,3 cm dan valt dat onder x+x termijn, ook al zegt jouw eigen berekening anders. Mijn eerste echo was met 6+6, meting was 6+4, de week daarna 7+6 en die meting was weer exact en gisteren 8+6 maar meting zat op 8+3. Zou je daar niet te druk over maken, elk kindje groeit ook op z’n eigen tempo dus daarom word je vaak ook vooruit of achteruit gezet qua uitgerekende datum totdat ze de termijn echo hebben gedaan