779 Reacties
3 maanden geleden
Afgelopen vrijdag termijnecho gehad met 11+2. De kleine lag op de kop dus konden de hele tijd mooi het achterhoofd en de rug bewonderen 馃ぃ馃ぃ. Hij of zij lag de hele tijd te bewegen maar op het moment dat we mochten filmen lag hij of zij ineens muisstil. Oh oh oh draakje 馃ぃ. Wel de beentjes en armpjes kunnen bewonderen en zagen ook al een duimpje en hij of zij zwaaide even. Mooie ruggenwervel gezien en geen verdikte nekplooi. Ben nu nog vol in zenuwen voor maandag. Heb dan de nipt test met nevenbevindingen. Spannenddddd.
3 maanden geleden
Reactie op Vsrh
Onze termijnecho met 11+2 afgelopen dinsdag馃グ baby meette 5,2 cm wat overee ...
Mijn vk zegt al 3 weken dat ik eigenlijk 4 dagen vooruitgezet moet worden, maar vanwege IUI is het echt kraakhelder wanneer de bevruchting is geweest haha
3 maanden geleden
Reactie op Engel4621
Iemand die een gokje kan doen?馃┑馃┓馃┑馃┓
Meisje
3 maanden geleden
Reactie op Ninia
10+1 dag, armen beendjes handjes en voetjes. Een kloppend hartje en veel be ...
Gek gevoel h茅! Heb dit ook nog steeds, zeker nu ik zogoed als geen kwaaltjes meer heb en ook nog geen groeiende buik. Zo onwerkelijk dat er een volledig minimensje in je groeit! Morgen mag ik weer even spieken met 11+6 weken.
3 maanden geleden
Reactie op ClownWorld112
Mijn vk zegt al 3 weken dat ik eigenlijk 4 dagen vooruitgezet moet worden, ...
Wou dat ze dat bij mij ook deden. Ik heb driedubbel bewijs dat hun datum niet klopt en toch houden ze er koppig aan vast. Aan de andere kant zorgt hun fout dat mijn uitgerekende datum valentijn is dus dat is toch wel weer leuk 馃槃
3 maanden geleden
Vrijdag de termijnecho gehad. Wat ontzettend mooi om zo'n wondertje te zien bewegen! 馃グ Toch nog iets teruggezet, nu 12+2.
3 maanden geleden
Vandaag een moeilijke dag gehad met het verlies van de familiekat van mijn man, maar de termijnecho bracht zo'n lach op onze gezichten. Ik weet niet hoe, maar we zijn zelfs 2 dagen vooruit gezet (en ik weet heel zeker wanneer mijn eisprong was en heb de implantatie ook gevoeld!).
Nu 11+4 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op LauraMB
Vandaag 13+2 馃グ - meisje 馃挄
Gefeliciteerd!! Hebben ze nu al gezegd wat het gaat worden tijdens jou echo?馃グ