779 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Bij mij hebben niet gekeken trouwens, het is mijn zus die schreef dat ze de ...
Ik kan de nub niet zien maar met schedel lijkt het heel rond, dus een meisje zou ik zeggen!

3 maanden geleden

Vandaag termijnecho + NIPT gehad bij 11+3 weken. Bij de 1e echo (5+1), was het vruchtje iets groter dan voor dat termijn, bij echo 8+3 met kloppend hartje, was het eigenlijk bij meting 7+6 (1,5 cm, niet teruggezet) en nu vandaag bij meting eigenlijk 10+4 weken (3,94 cm? Ze heeft het niet benoemd, maar zag dit op NIPT formulier staan?). Alles zag er wel normaal/goed uit volgens de gynaecoloog en het komt wel vaker voor. 14 augustus afspraak voor uitslag NIPT, extra groei echo + definitieve termijn 🙏. Merk dat ik mij toch wel een klein beetje zorgen maak door deze achterstand, maar we gaan het zien over 2 weken 🤞.

3 maanden geleden

Reactie op mbron

Hoelaat heb jij je echo?
Wij hebben eind van de ochtend de echo gehad en alles zag er heel goed uit! 😊 Iets vooruitgezet en vandaag precies 12 weken! 12 februari uitgerekend. Hoe is het bij jou gegaan?

3 maanden geleden

Termijn echo precies 11 weken🥰

3 maanden geleden

Vandaag termijnecho bij 10+5! Uitgerekend op 21/02🤗 volgende week intake en nipt gepland.

3 maanden geleden

Vanochtend onze termijn echo gehad. Vandaag precies 10 weken

3 maanden geleden

Mooie 13 weken echo gehad met precies 13 weken. Hij/zij ontwikkelt zich goed. Zo fijn. 🥰

3 maanden geleden

Er werd ook nog naar ons gezwaaid 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Cindy193

Gisteren termijnecho gehad en een paar dagen vooruitgezet. Vandaag 11+5 en ...
Wat leuk ik ben ook uitgerekend op 14 februari 💕

3 maanden geleden

Gisteren de echo gehad. We zagen de baby bewegen zo leuk om te zien. 2 daagjes voorruit gezet, 10 weken en nu 4 dagen. 23 februari uitgerekend.🩵🩷

3 maanden geleden

Afgelopen maandag mooie echo gehad! Was al lekker aan het bewegen! Op bovenste foto zie je voet de lucht in kicken! Zo bijzondere ervaring! Nog steeds 19 februari uitgerekend🥰

3 maanden geleden

Reactie op babybabyx

Wat leuk ik ben ook uitgerekend op 14 februari 💕
Ik ook! Gynaecoloog eergisteren keek in mijn doasier en zei "ah een valentijnskindje". ❤

3 maanden geleden

hoi dames vandaag heb ik 13 weken echo gehad ik ben 13+1 hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

3 maanden geleden

echo van 10+2 1 dag vooruit gezet dus 23 februari uitgerekend 🥰

3 maanden geleden

Vandaag weer een mooie echo gehad. ❤️ Zou 11+2 zijn maar ben naar 11+4 gezet.

3 maanden geleden

Vandaag weer een mooie echo gehad met precies 11 weken. Ons frummeltje was lekker aan het bewegen, zo lief 🥰. De uitgerekende datum is 20 februari 🤍

3 maanden geleden

11+3 weken vandaag de echo gehad 🥰 languit op z'n kop in mijn buik😂

3 maanden geleden

13 weken echo gehad (13 weken, 5 dagen). Heel bewegelijk mooi kindje gezien 🥰. En belangrijker, alles is goed!! Wat een geruststelling.

3 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad en een enorme opluchting om te zien dat alles goed is! De echoscopiste mocht niet zeggen wat t geslacht is, maar t lijkt mij meer dan duidelijk toen t in beeld verscheen 😂

3 maanden geleden

Reactie op ClownWorld112

Vandaag de 13 weken echo gehad en een enorme opluchting om te zien dat alle ...
Kijken ze daar wel naar met 13 weken echo? Bij ons werd verteld van niet dacht ik 🙈