779 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Bij mij hebben niet gekeken trouwens, het is mijn zus die schreef dat ze de ...
Ik kan de nub niet zien maar met schedel lijkt het heel rond, dus een meisje zou ik zeggen!
3 maanden geleden
Vandaag termijnecho + NIPT gehad bij 11+3 weken. Bij de 1e echo (5+1), was het vruchtje iets groter dan voor dat termijn, bij echo 8+3 met kloppend hartje, was het eigenlijk bij meting 7+6 (1,5 cm, niet teruggezet) en nu vandaag bij meting eigenlijk 10+4 weken (3,94 cm? Ze heeft het niet benoemd, maar zag dit op NIPT formulier staan?). Alles zag er wel normaal/goed uit volgens de gynaecoloog en het komt wel vaker voor. 14 augustus afspraak voor uitslag NIPT, extra groei echo + definitieve termijn 🙏. Merk dat ik mij toch wel een klein beetje zorgen maak door deze achterstand, maar we gaan het zien over 2 weken 🤞.
3 maanden geleden
Mooie 13 weken echo gehad met precies 13 weken. Hij/zij ontwikkelt zich goed. Zo fijn. 🥰
3 maanden geleden
Vandaag weer een mooie echo gehad met precies 11 weken. Ons frummeltje was lekker aan het bewegen, zo lief 🥰. De uitgerekende datum is 20 februari 🤍
3 maanden geleden
13 weken echo gehad (13 weken, 5 dagen). Heel bewegelijk mooi kindje gezien 🥰. En belangrijker, alles is goed!! Wat een geruststelling.
3 maanden geleden
Vandaag de 13 weken echo gehad en een enorme opluchting om te zien dat alles goed is! De echoscopiste mocht niet zeggen wat t geslacht is, maar t lijkt mij meer dan duidelijk toen t in beeld verscheen 😂