779 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op LV00
Nee dat mogen ze niet omdat het een volledig medische echo is, sommige zull ...
Dat dacht ik ook inderdaad! Nou we zullen zien en we hebben met 14+5 de geslachtsbepaling 🤣. Dus dat is dan ook snel genoeg ahha.
Maken ze wel altijd zo’n pottyshot of hoe het genoemd wordt?
3 maanden geleden
Reactie op Ghisjhe
Kijken ze daar wel naar met 13 weken echo? Bij ons werd verteld van niet da ...
Ik weet niet of t standaard gebeurt, maar hier zei ze dat ze de bovenbenen wilde opmeten vanuit een andere hoek. We hadden al aangegeven maandag de geslachtsecho te hebben dus ze had t ook niet van die hoek Hoeven te laten zien voor de nieuwsgierigheid 😂
3 maanden geleden
Donderdag de termijnecho gehad, en werd 3 dagen terug gezet naar 10+3.
Het is weer mooi gegroeid, nu 3,6 cm (met de beentjes erbij is het 5 cm) we hebben ook het hartje gehoord 🥰
We zijn 24 februari uitgerekend.
Beentjes en armpjes waren lekker aan het bewegen en het hupste een paar keer haha
Die dikke streep in het midden is de navelstreng, daar rechts die vlekjes van dat zijn de voetjes
De echoscopiste zei dat mijn navelstreng wat dikker was omdat nog niet alle organen in het buikje van de kleine paste, dat was normaal bij deze termijn en zou nog wel weg trekken. Nou zie ik dat bij jullie echo's allemaal niet echt terug, zijn er meer mensen bij wie dit zo was?
3 maanden geleden
Reactie op MichelledH
Het ...
Bij mij was rond die termijn wel benoemd dat de darmen van de baby nog deels in de navelstreng zaten. Afgelopen week bij de 13 weken echo bleek het allemaal op z’n plek te zitten.
3 maanden geleden
Reactie op MichelledH
Het ...
Op 10+3 ook een echo gehad en gehoord dat de darmen nog niet volledig in het buikje zitten. Maar dat zou bij de termijn passen. Ik denk dat de ene verloskundige het vertelt als ze het zien en de andere niet omdat het niks betekent op deze termijn. Maar ik weet niet of dat anders is als het om meerdere organen gaat, bij ons ging het dus wel alleen om een stukje darm
3 maanden geleden
Reactie op JohannaLinda
Op 10+3 ook een echo gehad en gehoord dat de darmen nog niet volledig in he ...
Ik weet trouwens zeker dat de ene verloskundige het wel vertelt en de ander niet want op 10+0 had ik ook een echo en daar zei de verloskundige er niks over dat er nog een stukje darm buiten de buik zat. Ze zei letterlijk dat er geen bijzonderheden te zien waren
3 maanden geleden
Bijna 14 weken al en ze (denk ik?) lag zo lekker rustig dus makkelijk op te meten. Alles gezond, erop en eraan. Ben heel blij!! 🥰