Vandaag de 13 weken echo gehad met 13+3, alles was goed gelukkig!! Maar kan iemand me helpen met wat ik hier zie? De echoscopiste mocht niets zeggen maar is dit nou overduidelijk een piemeltje of kijk ik helemaal verkeerd?😂
Vandaag de termijn echo met 10+4❤️❤️ alles weer perfect en een mooi kloppend hartje🥰 we zagen de kleine ook lekker bewegen, zo bijzonder. Mijn baarmoeder is gekanteld en daardoor was het kindje niet heel goed te zien ... De echo foto daardoor ook niet mega duidelijk.
Net terug van de termijnecho!
11+5 😍
Alles zag er goed uit, kleintje bewoog veel en hartje klopte mooi 🥰 alles erop en eraan
Zelfs de navelstreng zagen we goed meekloppen met het hartje 🥰
Afgelopen maandag de termijnecho gehad 10+5 weken, en alles is goed! Zo leuk om te zien dat de armen en benen eraan zitten en dat hij lekker beweegt!! 🥰
Termijnecho gehad vanmiddag. 11.1 week. Precies wat ik had berekend. Nu toch maar gaan wennen aan het idee dat er een 5e bij komt (we hebben zo genoten deze vakantie dat de jongste wat minder intensief was haha, volgend jaar weer anders vrees ik😅)
Vanavond echt een BABY gezien 😍
We zijn helemaal verliefd. 10+6 en voor zover nu te beoordelen alles erop en eraan. Spannend maandje voor de boeg, maar blijf maar fijn groeien en ontwikkelen kleintje ❤️
Zojuist een pretecho laten maken op 12+4 weken. Kleintje loopt echter 5 dagen voor op groei waardoor de meting 13+2 weken aangeeft. Zwanger middels ivf dus ben wel echt zeker van het termijn. Morgen de 13 weken echo maar ben ervan overtuigd dat alles goed is 🥰
Vandaag de termijn echo gehad, wat was de kleine ontzettend druk😍
Van rug op de buik van karate tot zwaaien maar ooh zo bijzonder.
Zo leuk om te zien hoe het met de handjes over elkaar ligt net zoals papa altijd slaapt🥰
2 dagen vooruit gezet, uitgerekende datum 28-2-‘25 💙💗
Op mijn profiel meerdere echo foto’s