779 Reacties
4 maanden geleden
Nu geschat op 7 weken met een mooi kloppend hartje en een vruchtje van 9mm zo blij dat het toch nog goed is gegaan na het zware bloedverlies dat ik had 馃グ馃グ 6 juli terug voor een echo 馃馃
4 maanden geleden
Ik zou eigelijk 7weken en 5 dagen zijn
Heb er 1 weekje bij gekregen over 2 weken termijnen echo
4 maanden geleden
Reactie op Emimikejoep
Ik zou eigelijk 7weken en 5 dagen zijn
Heb er 1 weekje bij gekregen over 2 ...
Wat leukk! Dan toch een januari baby?馃グ
4 maanden geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Wat leukk! Dan toch een januari baby?馃グ
Jaa馃グ
4 maanden geleden
Reactie op Emimikejoep
Jaa馃グ
Lijkt echt al meer op een baby h猫馃グ ik mag volgende week, dan ook 8+5馃槉 heb met 6+5 al een echo gehad dus dat gaat een groot verschil zijn qua grootte 馃槏
4 maanden geleden
Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons garnaaltje is al 1,1 cm鈽猴笍. Volgens de gynaecoloog is alles goed, en toch ben ik nog een beetje onzeker 馃檲. Op sommige van de andere echo鈥檚 op dit forum lijkt al veel meer te zien met deze termijn. Hoe zou dat komen?
4 maanden geleden
Reactie op Wens.tweede.kindje
Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons gar ...
Ligt ook echt aan het echo apparaat! Kwaliteit kan dan zo verschillen en daardoor kan het beeld er heel anders uit zien op een andere echo. Maar ziet er toch prachtig uit 馃槏
4 maanden geleden
Reactie op MK-89
Ligt ook echt aan het echo apparaat! Kwaliteit kan dan zo verschillen en da ...
Dankjewel voor je reactie! Het ziet er inderdaad goed uit 鈽猴笍. Nu echt gaan proberen met stoppen om me zo鈥檔 zorgen te maken..
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ligt inderdaad aan de echo en de positie. Bij mijn echo met 6 weken hadden ...
Dat is ook zo! Ik heb een filmpje gemaakt van de echo en daar zie je idd steeds de vorm veranderen. Dankjewel voor de geruststelling 鈽猴笍.
4 maanden geleden
Reactie op Wens.tweede.kindje
Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons gar ...
Het kan ook nog verschil maken tussen een inwendige en uitwendige echo! En de stand van je baarmoeder. Mijn baarmoeder ligt bijvoorbeeld gekanteld waardoor het lastiger te zien is.