779 Reacties

4 maanden geleden

Ik mag door medische redenen a.s maandag met 6+3 weken. Ik vind het zo spannend. 馃グ

4 maanden geleden

Vandaag echo gehad prachtig kloppend hartje 6+4 馃榿馃榿

4 maanden geleden

Vandaag een mooi kloppend hartje gezien op de echo, ben nu 6 weken 馃グ gek genoeg was dit uitwendig beter te zien dan inwendig!

4 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Wat leuk om dit allemaal te zien! Nu kan ik bijna niet meer wachten .. nog ...
Spannend!!!! Ik mag ook de 24e 馃馃徎馃崁 Ben dan 7+5

4 maanden geleden

Nu geschat op 7 weken met een mooi kloppend hartje en een vruchtje van 9mm zo blij dat het toch nog goed is gegaan na het zware bloedverlies dat ik had 馃グ馃グ 6 juli terug voor een echo 馃馃

4 maanden geleden

Reactie op DNL鉂わ笍

Gister hier ook 2 kloppende hartjes ondekt 馃ス馃挆
Is dit je eerste zwangerschap?

4 maanden geleden

7 weken zwanger een mooi kloppend hartje ons zeepaardje 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik zou eigelijk 7weken en 5 dagen zijn Heb er 1 weekje bij gekregen over 2 weken termijnen echo

4 maanden geleden

Pohh wat een opluchting. Vanochtend de eerst echo gehad, mijn idee was dat ik 7+1 weken zwanger was maar dit lijkt nu 7+4 te zijn. Ook een mooi kloppend 馃挆 gezien.

4 maanden geleden

Reactie op Emimikejoep

Ik zou eigelijk 7weken en 5 dagen zijn Heb er 1 weekje bij gekregen over 2 ...
Wat leukk! Dan toch een januari baby?馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Wat leukk! Dan toch een januari baby?馃グ
Jaa馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Emimikejoep

Jaa馃グ
Lijkt echt al meer op een baby h猫馃グ ik mag volgende week, dan ook 8+5馃槉 heb met 6+5 al een echo gehad dus dat gaat een groot verschil zijn qua grootte 馃槏

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Echo met 6+5 馃グ Mooi kloppend hartje en een vruchtje al groter dan de vorig ...
Bij mij was het vruchtje ook groter dan de vorige keer met een miskraam. Toch een geruststellend gevoel h猫! Heel fijn 馃グ

4 maanden geleden

7w en 3d 馃グ

4 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons garnaaltje is al 1,1 cm鈽猴笍. Volgens de gynaecoloog is alles goed, en toch ben ik nog een beetje onzeker 馃檲. Op sommige van de andere echo鈥檚 op dit forum lijkt al veel meer te zien met deze termijn. Hoe zou dat komen?

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons gar ...
Ligt ook echt aan het echo apparaat! Kwaliteit kan dan zo verschillen en daardoor kan het beeld er heel anders uit zien op een andere echo. Maar ziet er toch prachtig uit 馃槏

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ligt ook echt aan het echo apparaat! Kwaliteit kan dan zo verschillen en da ...
Dankjewel voor je reactie! Het ziet er inderdaad goed uit 鈽猴笍. Nu echt gaan proberen met stoppen om me zo鈥檔 zorgen te maken..

4 maanden geleden

Ligt inderdaad aan de echo en de positie. Bij mijn echo met 6 weken hadden we beeld zoals de echo boven je. Echt dat embryo vormpje, helaas telkens ze een foto wilde maken veranderde het weer in een rijstkorreltje haha Gefeliciteerd met het kloppen hartje!

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ligt inderdaad aan de echo en de positie. Bij mijn echo met 6 weken hadden ...
Dat is ook zo! Ik heb een filmpje gemaakt van de echo en daar zie je idd steeds de vorm veranderen. Dankjewel voor de geruststelling 鈽猴笍.

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Gisteren de eerste echo gehad met 7+1. Mooi kloppend hartje gezien! Ons gar ...
Het kan ook nog verschil maken tussen een inwendige en uitwendige echo! En de stand van je baarmoeder. Mijn baarmoeder ligt bijvoorbeeld gekanteld waardoor het lastiger te zien is.