34 Reacties

2 maanden geleden

Inwendig

2 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje was de 1e echo inwendig , nu zwanger van de 2e en die was ook inwendig.

2 maanden geleden

Alle 3 mn zwangerschappen uitwendig gehad.

2 maanden geleden

Woensdag echo gehad met 7+1 en dat kon uitwendig

2 maanden geleden

Mijn 7 en 8 weken echo beide inwendig

2 maanden geleden

Verschilt volgens mij per verloskunde praktijk, mijn verloskundige doet alles onder de 12 weken inwendig.

2 maanden geleden

Reactie op MK-89

Woensdag echo gehad met 7+1 en dat kon uitwendig
Verloskundige bij ons zegt trouwens wel dat het ook een beetje aan je bouw ligt.. bij slanke mensen kan je het wat makkelijker van uitwendig zien

2 maanden geleden

Net inwendige gehad dacht 7.3 te zijn maar verloskundige zei dat ik 8 weken ben😅❤️ hartje klopte en alles was prima 🥰🥰

2 maanden geleden

1e inwendig 2e uitwendig

2 maanden geleden

Vandaag 7+3 uitwendig

2 maanden geleden

Ik dacht met 7+3 uitwendig maar ze deed het inwendig en vooruit gezet na 8+2

2 maanden geleden

Hier eerste 2 echo s inwendig

2 maanden geleden

Inwendige echo!

2 maanden geleden

Inwendig tot 12 weken

2 maanden geleden

Uitwendig

2 maanden geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg op dat termijn een inwendige echo.

2 maanden geleden

Heb met 6 weken een inwendige echo gehad. Volgende week weer een echo als t goed is dan 8 weken, deze zal ook inwendig zijn vertelde de gynaecoloog.

2 maanden geleden

Inwendig tot de 12e week

2 maanden geleden

Vinden jullie de inwendige niet ontzettend onprettig..? Ik heb as vrijdag m'n eerste echo maar ik overweeg serieus om em twee weken uit te stellen nu ik lees dat ie inwendig is 😕. Ik heb dat ooit weleens eerder gehad en ik vond dat echt niet fijn... Maar nu lijkt het de normaalste zaak van de wereld?

2 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Vinden jullie de inwendige niet ontzettend onprettig..? Ik heb as vrijdag ...
Ik vond het niet persefijn, maar het is een medische handeling, en ik heb het niet echt als onprettig ervaren. Als je er erg tegenop ziet kun je het natuurlijk uitstellen, maar weet wel dat het ook bij een 12 weken echo of de 13 weken echo soms nog nodig kan zijn om inwendig te kijken om alles goed te kunnen zien.