5 Reacties

4 maanden geleden

Waarschijnlijk is deze wel inwendig ja! Bij onze VK doen ze alles voor de 10 weken inwendig. Maar het stelt echt niks voor (althans zo ervaar ik het, kan natuurlijk dat iemand anders dat anders ervaart)

4 maanden geleden

Reactie op LV00

Waarschijnlijk is deze wel inwendig ja! Bij onze VK doen ze alles voor de 1 ...
Oké ben benieuwd. Vind het toch niet zo’n fijn idee maar goed ik kan niet wachten. Is de kans groot dat het hartje nog niet klopt?

4 maanden geleden

Reactie op Anoniempjemop

Oké ben benieuwd. Vind het toch niet zo’n fijn idee maar goed ik kan niet w ...
Met 6+6 zou het hartje toch eigenlijk wel moeten kloppen! Maar ik ben bij mijn vorige zwangerschap een volle week teruggezet (en is nooit meer bijgesteld). Dus stel dat zou je ook hebben dan kan het nog net zijn dat die nog niet klopt Maar komt vast goed!

4 maanden geleden

Toevallig, ik heb morgen ook de echo en ben als het goed is dan ook 6+6🥰 Bij ons is het iig wel inwendig omdat ze dan vaak meer zien. Normaal gesproken hoort het hartje al wel te kloppen. Inwendige echo stelt echt niet veel voor maar kan me herinneren dat ik de eerste keer ook heel nerveus was hierover. Maak je niet al te druk🍀

4 maanden geleden

Ik zou idd ook een inwendige echo verwachten! Je leest wel eens dat ze uitwendig ook al wat kunnen zien. Wellicht kun je daarom eerst vragen of ze uitwendig willen proberen?! Maar geloof me: een inwendige echo stelt echt niks voor! Denk altijd maar zo: het is hun werk & bij de bevalling zien ze me nog veel kwetsbaarder. Heb trouwens vooraf wel even mn vriend ingelicht. Zodat hij een beetje voorbereid was haha.