Gisteren een eerste echo gehad (dacht ongeveer 7 wkn te zijn) ik bleek ietsje minder ver te zijn 6,5 wk ongeveer. Maar toen zei ze…. Het zijn er twee!! Mn man en ik waren beide in complete shock. We hebben al een fantastische dochter en ineens wordt je ouders van 3 kinderen.. Wij vinden het leuk, maar ook heftig! Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Benieuwd naar jullie reacties!
Mijn eerste zwangerschap was een tweeling. Dus ik denk dat dat wel anders is😅
Maar het is fantastisch! Ik vind het zo mooi om te zien wat ze aan elkaar hebben.
Laat het even rustig landen, dan zullen jullie gaan zien dat overal een oplossing voor is en dat het goed gaat komen !
Wij zijn gister ook naar de 1e echo gegaan met ongeveer 5 weken en paar dagen en ook te horen gekregen tot het een tweeling is 4&5e kindje was enorme schok!
Ik heb bij ons ook een voorgevoel, 28 juni eerste echo ben benieuwd zou wel een schock zijn denk ik. Is heel normaal dat je de eerste maanden daar aan moet wennen
Proficiat! Lijkt me heel bijzonder.
Hier is het nog even wachten op de eerste echo
Had je iets door of een vermoeden?
Ze gaan sowieso veel aan elkaar hebben. Mijn dochter en haar nichtje schelen 7w, gaan naar dezelfde opvang en zijn steeds superblij om elkaar te zien. Ze doen elkaar in alles na (de ene valt, de andere ook, de ene op het potje,... Etc)
Wat leuk!! Gefeliciteerd! Gaat sowieso goed komen. Je rolt er waarschijnlijk zo in.
Komen tweelingen bij jullie in de familie voor? Vraag me altijd af hoe groot de kans is maar dit is volgens mij het derde topic/bericht dat ik lees over een tweeling deze week😂
Ik heb zelf een tweelingzus en ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt fantastisch vind. Ze is mijn zus en mijn allerbeste maatje. Ik heb ongelooflijk veel aan haar. Ik zou zelf graag een tweeling krijgen omdat ik het zelf zo fijn vind.
Het lijkt mij zo leuk een tweeling! Mijn opa is tweeling maar tot nu toe verder niemand in de familie. Er zijn wel veel kleinkinderen hihi
Had jij het aan zien komen?