84 Reacties

3 maanden geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd!!

3 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap was een tweeling. Dus ik denk dat dat wel anders is😅 Maar het is fantastisch! Ik vind het zo mooi om te zien wat ze aan elkaar hebben. Laat het even rustig landen, dan zullen jullie gaan zien dat overal een oplossing voor is en dat het goed gaat komen !

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Wat bijzonder. 🥰

3 maanden geleden

Wat fantastisch! Gefeliciteerd 😁

3 maanden geleden

Wij zijn gister ook naar de 1e echo gegaan met ongeveer 5 weken en paar dagen en ook te horen gekregen tot het een tweeling is 4&5e kindje was enorme schok!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd ❤️

3 maanden geleden

Ik heb bij ons ook een voorgevoel, 28 juni eerste echo ben benieuwd zou wel een schock zijn denk ik. Is heel normaal dat je de eerste maanden daar aan moet wennen

3 maanden geleden

Wat bijzonder! Gefeliciteerd

3 maanden geleden

Proficiat! Lijkt me heel bijzonder. Hier is het nog even wachten op de eerste echo Had je iets door of een vermoeden? Ze gaan sowieso veel aan elkaar hebben. Mijn dochter en haar nichtje schelen 7w, gaan naar dezelfde opvang en zijn steeds superblij om elkaar te zien. Ze doen elkaar in alles na (de ene valt, de andere ook, de ene op het potje,... Etc)

3 maanden geleden

Hier hetzelfde nieuws vanochtend - een eeneiige tweeling. Vind het super spannend. We hebben al een zoon van bijna 4 jaar.

3 maanden geleden

Proficiat 😍 het valt me op hoeveel tweelingen er zijn in deze groep joh 🥰

3 maanden geleden

Gefeliciteerd!! Even bijkomen van het nieuws lijkt me!! Jij kan dit!

3 maanden geleden

Wauw wat bijzonder, gefeliciteerd!!

3 maanden geleden

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Gaat sowieso goed komen. Je rolt er waarschijnlijk zo in. Komen tweelingen bij jullie in de familie voor? Vraag me altijd af hoe groot de kans is maar dit is volgens mij het derde topic/bericht dat ik lees over een tweeling deze week😂

3 maanden geleden

Hoi! Ik twijfel zelf ook aangezien ik al een knal test had op 11dpo😱

3 maanden geleden

Reactie op Sinnige

Ik heb bij ons ook een voorgevoel, 28 juni eerste echo ben benieuwd zou wel ...
Wat maakt dat je dat voorgevoel hebt?

3 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Proficiat 😍 het valt me op hoeveel tweelingen er zijn in deze groep joh 🥰 ...
Gefeliciteerd TS! En ja dit valt mij ook op haha

3 maanden geleden

Reactie op MTFR(L)

Hoi! Ik twijfel zelf ook aangezien ik al een knal test had op 11dpo😱
Ik zie het vaker staan.. waar staat dpo voor als ik vragen mag?

3 maanden geleden

Ik heb zelf een tweelingzus en ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt fantastisch vind. Ze is mijn zus en mijn allerbeste maatje. Ik heb ongelooflijk veel aan haar. Ik zou zelf graag een tweeling krijgen omdat ik het zelf zo fijn vind.

3 maanden geleden

Het lijkt mij zo leuk een tweeling! Mijn opa is tweeling maar tot nu toe verder niemand in de familie. Er zijn wel veel kleinkinderen hihi Had jij het aan zien komen?