99 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Karnemm
Toch benieuwd en een vraag voor de tweelingmama’s: voelden jullie je anders ...
Alleen echt mega moe. Maar dat komt misschien ook omdat ik nu bijna 40 ben en bij m'n oudste 21😅
4 maanden geleden
Hier ook het geval. Wij hebben een zoontje en nummer 2 & 3 zijn onderweg. Nu 11 + 2 weken.
Bij ons is zit het in de familie. Ik ben zelf van een tweeling en mijn zusje is. 3 maanden geleden bevallen van een tweeling.
één maand geleden
Reactie op I_am_Caro
Benieuwd hoe het gaat met de tweeling mamas? Ik ben inmiddels 23 weken (een ...
Hier inmiddels ook bijna 23 weken. Vind het wel zwaar worden, best heftige zwangerschap gehad tot +-18 weken dmv extreem overgeven. Nu gelukkig wat beter maar lichamelijk is het idd echt veel pittiger dan bij eenling zwangerschap 🥵 weet niet hoe ik het nog vol ga houden hahaha
één maand geleden
Reactie op I_am_Caro
Benieuwd hoe het gaat met de tweeling mamas? Ik ben inmiddels 23 weken (een ...
Hier gaat alles goed. Een goede 20 weken echo gehad, dus ik ben blij en opgelucht. Verder vind ik de zwangerschap ook behoorlijk pittig, maar dat hoort erbij. Weten jullie het geslacht? Of willen jullie wachten bij de geboorte?
één maand geleden
Gefeliciteerd! Wij hebben een zoontje van net 2 en ik ben 22 weken zwanger van een tweeling.
één maand geleden
Reactie op I_am_Caro
Leuk om wat updates de lezen. Ik heb ook al een zoon van 4. En er komen nu ...
Ik ben met 7 weken al gestopt met werken ivm het extreme overgeven, toen dit minder was last van bekken, hoef ook niet meer terug te gaan werken tot verlof. Maar soms wel eens saai🙈 Maarja als je lichaam het aangeeft dan toch maar luisteren… ook nog peuter lopen thuis, denk dat we het allemaal nog erg zwaar gaan krijgen😅 Maar de tijd schiet wel al op!
één maand geleden
Reactie op emms2821
Ik ben met 7 weken al gestopt met werken ivm het extreme overgeven, toen di ...
Hier ook ziekgemeld sinds het begin van de zwangerschap. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat verlopen en denk ik dat het inderdaad wel zwaar gaat worden richting het einde. Maar we weten waar we het voor doen 💪
één maand geleden
Hier ondertussen ook alweer 21 weken zwanger van een jongen en meisje. Ik werk sinds vorige week halve dagen. Ik voel me best oke, wel moe en wat meer bandenpijn. Ten opzichte van mijn eerste zwangerschap inderdaad is het wel pittiger. Op advies van de arts zou ik tussen 26 en 28 weken met verlof kunnen.
één maand geleden
Morgen 21 weken....
Het zou eigenlijk een Jongen en een Meisje zijn. Maar met de 20 weken zagen ze 2 jongens😳
Heb donderdag extra echo omdat niet alles gemeten kon worden en dan kijken ze nogmaals naar het geslacht😅
Had een aantal dagen ervoor net allemaal roze gekocht tijdens vakantie in Polen🫣😂😂😂
één maand geleden
Reactie op MamaMetBrandwonden
Morgen 21 weken....
Het zou eigenlijk een Jongen en een Meisje zijn. Maar ...
Ohhhh jeetje… dat is wel een hele grote verrassing.
Hoe ben je er nu onder? En je partner? Lijkt me wel even schakelen haha.
één maand geleden
Morgen 21 weken....
Het zou eigenlijk een Jongen en een Meisje zijn. Maar ...
Oh wij hadden het precies andersom! Morgen 23 weken en bij de 20 weken echo bleken het geen twee jongens maar een jongen en een meisje!
Aangezien de achterste steeds zich verstopt had ik al zo'n vermoeden in mijn achterhoofd dat het toch een meisje kon zijn, zeker omdat onze zoon van twee naar mijn buik wees en meisje zei... Hij had dus gelijk!
één maand geleden
Reactie op AnoniemLA1224
Ohhhh jeetje… dat is wel een hele grote verrassing.
Hoe ben je er nu onder ...
We weten het nu zeker. 2 jongens🩵🩵 Even schakelen maar inmiddels gewend 😁😁
één maand geleden
Reactie op SimoneBD
Oh wij hadden het precies andersom! Morgen 23 weken en bij de 20 weken echo ...
Oohhh had jij ook al spulletjes gekocht?
Hebben ze t nog een x extra gecheckt? Bij ons wel vandaag
één maand geleden
Oohhh had jij ook al spulletjes gekocht?
Hebben ze t nog een x extra geche ...
We hadden alles van onze zoon nog bewaard en kregen vanuit onze omgeving al extra jongens spullen. Gelijk gezegd dat dat dus niet meer nodig is en nu worden we overladen met meisjes spullen haha. Super fijn!
Ze heeft bij de 20 weken echo wel vijf keer gekeken. Toen ze iets anders checkte, brak het zweet haar uit. Toen dacht ze ineens bij de meid toch een piemeltje te zien, dus zij nogmaals gecheckt. Maar dat was even de navelstreng tussen de benen. Ze was meteen helemaal van slag en vergat bij de jongen de hartkamers te controleren. Dit heeft ze uiteindelijk nog gedaan hoor, maar ze was even in paniek haha. Het was nu wel echt al heel duidelijk dat de ene een piemeltje met ballen heeft en de ander niet.
Fijn dat bij jullie het nu echt duidelijk is en het echt twee jongens zijn! Even schakelen natuurlijk maar ook super leuk! Ik was al ingesteld op een jongensgezin (drie zonen totaal dan) en moet nu wel even wennen ineens ook steeds nu jurkjes in mijn handen te hebben. Ik denk nog steeds dat het voor iemand anders is dan straks voor mijn eigen kind 😅
één maand geleden
Reactie op SimoneBD
We hadden alles van onze zoon nog bewaard en kregen vanuit onze omgeving a ...
Oh haha dat was dus ook een situatie bij jullie met de echo 😂😂 Fijn dat je zo geholpen wordt...
Ik vind het stiekum wel jammer, want met meisjes kun je zo lekker tutten. Haren vlechten enzo. De leuke Jurkjes...
Maar he, 2 jongens is ook echt geweldig..
Dus snap helemaal hoe je toch jezelf kan instellen op iets😂
Gelukkig zijn ze gezond en daar gaat t uiteindelijk om
Inmiddels hebben 2 gynaecologen afzonderlijk van elkaar gezien dat het echt 2 piemels zijn😁