13 Reacties

3 maanden geleden

Heb er zelf geen ervaring mee.. maar heb zelf ook een soort van gevoel dat het misschien wel eens zo kan zijn😅 al is kans klein natuurlijk. Ook extreem misselijk en moe, had je verder nog andere sympt? ik teste voor nod al 2-3 op cb, waarvan ik ook beetje dacht hmm.. Maar van harte gefeliciteerd!! Wel erg leuk! Dat alles goed mag gaan!🥰

3 maanden geleden

Wat bijzonder! Ik begin hier stiekem op te hopen al zou dat wel erg zwaar zijn als alleenstaande en als het echt is zou ik ook echt even in paniek schieten. Mijn hcg waarde is er te laag voor denk ik, al was mijn 1e waarde best hoog, 2e is normaal en heb al sterke kwaaltjes nog voor ik overtijd was en ainds gisteren, 5+2, voel ik me heel erg ziek. Ik denk ook echt dat het normaal is dit te moeten verwerken! Hoe bijzonder ook, het is heftig nieuws en wordt een stuk zwaarder dan 1 baby. Mijn oma haar 1e waren een identieke tweeling. Zijn intussen bijna 80 jaar oud 😅 ze wist pas dat het er 2 waren toen ze aan het bevallen was 🤭 Hopelijk hebben ze wel elke een eigen vruchtzakje! Maar er zijn hier op het forim enkele mama's van een mono mono tweeling, misschien kan je hen vinden. Heb je de groep voor tweelingen al gevonden?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat bijzonder! Ik begin hier stiekem op te hopen al zou dat wel erg zwaar z ...
Met stiekem op hopen bedoel ik dat ik ook een voorgevoel heb en aan het idee begin te wennen dus zou het wel jammer vinden als het toch maar 1 blijkt.

3 maanden geleden

Zelf geen ervaring. Soms denk ik ook dat dit bij ons het geval is 24 juni eerste echo. Had eigenlijk al vanaf bevruchting een zere onderrug en steken in mijn borsten. Mijn schoonzus is in december bevallen van een tweeling en haar echoscopiste heeft ook een tweeling en die gaf ook aan dat het heel normaal is om er sws 12 weken aan te moeten wennen😊 in ieder geval gefeliciteerd met een mooie echo🤗

3 maanden geleden

Hier ook een voorgevoel.. heb al een tweeling, eeneiig. Het komt in de familie voor, dat maakt eeneiig puur toeval maar iets in mij zegt dat het er nu weer 2 zijn. Donderdag weten we meer, dan staat de eerste echo gepland.

3 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Hier ook een voorgevoel.. heb al een tweeling, eeneiig. Het komt in de fami ...
Ik ben wel benieuwd, hoe is je echo gegaan? 🍀

3 maanden geleden

Hee Margriet, dat is wel even een verassing ja! Ik vind het niet zo gek dat je er even aan moet wennen. Ik denk dat ik dat ook zal hebben als het mij overkomt. Waarschijnlijk alleen al omdat een tweeling zwangerschap toch zwaarder en meer complicaties met zich mee kan brengen.. plus je wilt ook nog gezellig doen voor het thuisfront. Is dat waar je tegen opziet? Liefs Mabel

3 maanden geleden

Reactie op Mabel90

Ik ben wel benieuwd, hoe is je echo gegaan? 🍀
Het was er echt maar 1, ik was enorm verbaasd!

2 maanden geleden

Hi Margriet, hoe gaat het nu met je? Wij zijn er woensdag met 7+4 weken achter gekomen dat we ook een eeneiige tweeling verwachten. Een rollercoaster aan emoties.. Heel spannend, maar bij ons overheerst ook de angst over blije gevoelens.

2 maanden geleden

Wij volkomen onverwachts een waarschijnlijk twee eiige tweeling. Ik ben er ook nog niet heel blij mee, compleet paniek hoe ik dat moet gaan fixen met werken en huishouden en een peuter erbij ..

2 maanden geleden

Ik had dit in 2014 ... super eng en ik / wij vond het ook niet echt geweldig. Ik zag vooral gedoe met 2 baby's en een kindje van net 7 jaar. Maar wat ben ik gezegend met mijn duo, het zijn geweldige knullen van nu 9 jaar. Wat ik deed was zorgen dat we 1 super strak schema hadden. Dus tegelijk voeden. Is het zwaar? Ja absoluut! Maar... door het harde werk (want je voelt je een fabriek van tijd tot tijd) plukken wij tot op de dag van vandaag daar de vruchten van, ik ben blij dat ik destijds daarvoor heb gekozen. Ze gaan samen naar bed, staan bijna tegelijk op. Troosten elkaar als baby al en ze zijn zo op elkaar ingespeeld. De pubertijd vrees ik alleen echt 😂 want hun broertje is net anderhalf jaar jonger 🙈.

één maand geleden

Hi, mag ik vragen hoe iedereen hier weet dat jullie een eeneiige tweeling verwachten. Had mijn termijnecho en de echoscopiste zij dat het zowel eeneiig als twee-eiige tweelingen kan zijn

één maand geleden

Reactie op trotsemoeder4

Hi, mag ik vragen hoe iedereen hier weet dat jullie een eeneiige tweeling v ...
Hi, wij hebben al een tweeling (twee eiig) van 10 maanden en verwachten nu een eeneiige tweeling in februari. Onze mannen zaten in een eigen vruchtzak en hadden een eigen placenta (en dus twee-eiige) maar onze “nieuwe tweeling” is een mono-di tweeling (een placenta en twee vruchtzakken) zit ook maar een dun vlies tussen. Daarom zeggen ze bij ons dat het eeneiig is.