9 Reacties

één maand geleden

Oei... Misschien makkelijker gezegd dan gedaan en voor nu achteraf gepraat. Nooit ruzie maken in bijzijn van kinderen. Jammer dat men zich erin bemoeit die zich er niet erin horen te mengen. Jammer dat de verantwoordelijkheid door de vader van je kleine niet wordt genomen om te zeggen tegen de anderen dat ze zich er buiten moeten houden. Daarnaast was het misschien ook goed geweest om gezamenlijk (jouw gezin) na de ruzie bijelkaar te hebben om het even erover te hebben en goed te maken en duidelijk bij die kleintjes aan te geven dat er niks aan de hand is en dat het wel goed komt. En dat ruzie maken en het weer goed maken allemaal erbij hoort. Als kleintjes volwassen zien ruzie maken is het belangrijk dat het voor hun zichtbaar is dat het weer goed wordt gemaakt.. en misschien is dit ook weer achteraf gepraat. Voor nu is het je stress en energie niet waard. Als je zo makkelijk aan de kant wordt gezet is het misschien goed om te focus op je baby te zetten. En er daarvoor te zijn. Je bent de enige die hij/zij heeft. Mijn tips en adviezen komen uit mijn eigen ervaring (samengesteld gezin en 8 jr samen). Ik wens je veel sterkte. Je bent meer waard dan dat je misschien nu denkt❤️... Als je behoefte hebt om te praten! Dan mag dat via de prive berichten..

één maand geleden

Reactie op Shagnaaz

Oei... Misschien makkelijker gezegd dan gedaan en voor nu achteraf gepraa ...
Ik ben het er inderdaad met je mee eens. Ruzie maken waar kinderen bij zijn is niet oké. Alleen wij waren in een aparte ruimte en de kinderen kwamen toevallig binnen. De kans om met de kinderen te praten heb ik nooit gehad. Hij is weggegaan met zijn kinderen en heeft mij achter gelaten in het hotel. Mijn moeder heeft mij uiteindelijk opgehaald.

één maand geleden

Reactie op MariskaJ

Ik ben het er inderdaad met je mee eens. Ruzie maken waar kinderen bij zijn ...
Dat is ook echt niet ok... Weet niet hoeveel dagen er al overheen zijn? Misschien dat als er een aantal dagen erover heen zijn dat je nog een gesprek met hem kan voeren over hoe en nu verder... wat jou misschien ook uit de onzekerheid zal halen. Maar als dat er niet in zit. Focus je alsjeblieft op je eigen kleine mini.... vind het ontzettend jammer dat er zo gereageerd wordt. Had niet zo gehoeven en had ook anders gekund.

één maand geleden

Wauw.. wat een heftige situatie! Het lijkt me ontzettend zwaar voor je, ik snap dat dit je intens verdrietig maakt. Ik denk alleen dat je nu ziet, wat de ware aard van mensen is en dat je hiernaar kan handelen voordat je er zelf nooit meer uit komt. Als je vriend het in dit soort situaties niet voor je opneemt.. denk ik dat je een lastige toekomst met hem tegemoet gaat ook betreffende opvoeding van je eigen kinderen. Ik denk dat je goed naar jezelf moet kijken, de kans hebt om keuzes te maken die voor jou en je kinderen het beste zijn. Ik heb zelf ook een ex man met 2 kids, als je er even over wilt praten mag je me een berichtje sturen. Misschien voel je je daar wel fijn bij. Heel veel sterkte.

één maand geleden

Reactie op MarleenÇ

Wauw.. wat een heftige situatie! Het lijkt me ontzettend zwaar voor je, i ...
Jaa, jullie hebben ook gelijk. Het beste is om de focus te leggen op mijn kindjes. Het is alleen zo moeilijk. Sinds mijn zwangerschap ben ik extra gehecht aan hem geraakt. Ik heb je een verzoek gestuurd ☺️

één maand geleden

Wow dat is heel heftig, wat een nare situatie. Als ik het goed begrijp is hij de vader jouw tweeling waar je nu zwanger van bent ? Er zijn al een aantal dingen gezegd hierboven over geen ruzie maken in bijzijn van de kids etc waar je het mee eens bent. Maar ik vind het wel erg zwart-wit van hem dat het gelijk klaar is tussen jullie. Des te meer omdat je ook nog zwanger bent. Een gezonde reactie zou zijn om hierover een gesprek te voeren en samen proberen te voorkomen dat dit weer gebeurt en lelijke dingen tegen elkaar worden gezegd. Maar direct het contact verbreken met je zwangere vriendin vind ik erg radicaal.

één maand geleden

Wat een heftige situatie 😔 bizar ook dat hij ineens zo resoluut de relatie beëindigd heeft terwijl je zwanger bent van zijn tweeling. De vader van mijn ongeboren kind heeft mij ook ineens opzij gezet en gaat nu zelfs zo ver dat hij beweert dat de zwangerschap 1 grote leugen is. Hoe lang waren jullie samen voordat je zwanger raakte? Ik weet zelf heel goed hoe het is om te hopen, te focussen op dat hij bijdraagt en het haast niet voor kunnen stellen dat de vader niet de zwangerschap van dichtbij mee zou willen maken. Ook de zwartmakerij en bemoeienis van mensen die er niks mee te maken hebben is mij helaas niet onbekend. Het allerbelangrijkste is om je te focussen op jezelf en de babies. Dat is namelijk de enige factor die je in de hand hebt. Of hij nu van gedachten veranderd of niet, jij wordt voor het eerst moeder van 2 prachtige kindjes ❤️ Stel, hij bewijst jou/jullie niet waard te zijn en nooit terug te komen, gun je het hem dan dat je de zwangerschap in het teken hebt laten staan van het verdriet om hem? Of gun je het jezelf om zoveel mogelijk te kunnen genieten van de zwangerschap? ❤️ Ik weet het.. genieten voelt zo zwaar, mijn zwangerschap gaat ook gepaard met verdriet en stress (en angsten), maar het is ook vooral mijn kind, ieder moment, iedere mijlpaal van de zwangerschap is ontzettend bijzonder en ik probeer het mijzelf toe te staan om daarvan te genieten, uit liefde voor mijn baby die hier nooit om gevraagd heeft en het enige dat die nodig heeft is onvoorwaardelijke liefde. Liefde die ik kan en wil geven met of zonder de vader in de buurt. Ik hoop dat dit je iets kan helpen.. veel sterkte sowieso!!

één maand geleden

Wat een mensen zijn dat 😶 soms schrik je zo hard van de wereld. Vind het echt rot voor je! Maar denk dat je beter af bent zonder hem en zijn familie. Kan hij mooi nog meer kinderalimentatie gaan ophoesten. Heb je steun van je eigen familie en vrienden?

één maand geleden

Wat bizar hoe het is gelopen .. Ik kan je alleen maar sterkte wensen❤️