Hi mama’s
Ik moet even mijn ei kwijt. Ik ben ontzettend in de war van de hele situatie.
Ik ben nu 13+4 en de vader van mijn babies was tot op heden in beeld. Zelf heeft hij van zijn vorige relatie nog 2 kinderen (5 & 10 jaar oud). De moeder van de kinderen heb ik vaker op afstand ontmoet zodra wij de kinderen gingen ophalen en ik wij hebben ons verder nooit met elkaar bemoeid. Ik heb zijn kinderen altijd als mij eigen behandeld. Nooit problemen gehad. Nu dat wij een onenigheid hebben gehad tijdens een weekendje weg en het ontzettend uit de hand is gelopen, geven de kinderen aan bij hun moeder dat ik niet goed ben geweest voor hun vader. Schoonmoeder vind mij slecht voor haar kleinkinderen omdat kinderen aangeven dat ik nare dingen heb gezegd tegen hun vader. Schoonmoeder appte mij met lappen tekst dat ik de kinderen een trauma heb bezorgd, dat ik teer op haar zoon. Ook heeft zij verteld aan de kinderen dat ik zwanger ben. Zonder onze toestemming! Nu krijg ik van de moeder van de kinderen allerlei dreigementen en nare berichten met o.a. dat ik een slechte vrouw ben, en een slechte moeder voordat ik er überhaupt 1 ben. Ik heb haar bericht straal genegeerd en haar geblokkeerd. Gisteren kreeg ik dus via de fb account van haar vriendin weer een bericht en vriendschapsverzoek, het bericht dat ik durf haar te blokkeren en te negeren. Dat ik probeer op haar positie te komen en het mij niet zal lukken. Dat ik een alleenstaande moeder ben voordat ik moeder zal zijn uberhaupt…. Haar woorden deden mij niks. Maar zij heeft gezegd tegen mij vriend dat de kinderen niet in de buurt van mij mogen komen. Nu heeft hij de hele relatie beëindigd en zegt hij dat er geen toekomst voor ons is. Dus ik mag met mijn kinderen erin stikken.
Ik weet oprecht niet wat ik moet doen. Wat moet ik hiermee, in voel me zo hulpeloos en ik huil dag in en dag uit.