9 Reacties

4 maanden geleden

Hoi! Weet je wanneer je ovulatie is geweest? Misschien ben je heel vroeg met testen. Een biochemische zwangerschap is ook mogelijk.

4 maanden geleden

Reactie op levi123

Hoi! Weet je wanneer je ovulatie is geweest? Misschien ben je heel vroeg me ...
Hallo ik weet helaas niet precies wanneer ovulatie was

4 maanden geleden

Als je 2 weken geleden positief testte, maar nu niet meer, was het denk ik een hele vroege miskraam/biochemische zwangerschap.. Want anders zou je wel verwachten dat je nu weer positieve testen hebt, ookal was het toen pril. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, ik ben geen dokter! Ik zou gewoon nog eens naar je dokter bellen om te vragen.

4 maanden geleden

Reactie op Sabrientjelove

Hallo ik weet helaas niet precies wanneer ovulatie was
Lastig, ben je in de tussentijd bloed verloren? Je HCG (zwangershormoon) verdubbeld elke 2 dagen. Je zou dus ondertussen duidelijk positieve testen moeten hebben. Misschien kun je advies vragen bij de huisarts of verloskundige?

4 maanden geleden

Reactie op levi123

Lastig, ben je in de tussentijd bloed verloren? Je HCG (zwangershormoon) ve ...
Nee ben geen bloed verloren. Ik ga wel nog een keer naar de dokter toe.

4 maanden geleden

Reactie op Sophety

Als je 2 weken geleden positief testte, maar nu niet meer, was het denk ik ...
Komt goed zal zo snel mogelijk een afspraak maken bij de dokter. En bij een miskraam moet er ook bloed zijn toch? Want heb geen bloed verlies gehad. Zal morgen denk ik nogmaals eens testen.

4 maanden geleden

Reactie op Sabrientjelove

Komt goed zal zo snel mogelijk een afspraak maken bij de dokter. En bij een ...
Goed idee! Dan weet je het zeker bij de huisarts. Bloedverlies hoeft niet meteen, dat kan soms even duren

4 maanden geleden

Ik vrees inderdaad voor een biochemische zwangerschap. Dan kan je heel even positief testen zonder dat de zwangerschap doorgaat. Wanneer begon je laatste menstruatie en hoelang is je cyclus normaal?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik vrees inderdaad voor een biochemische zwangerschap. Dan kan je heel even ...
Hallo ik ben eind februari gestopt met de pil slikken. Week daarna had ik ongeveer 3a 4 dagen beetje bloed verlies niet echt super veel. Daarna helemaal niet meer bloed verlies gehad. Dus weet me cyclus niet helemaal helaas.