10 Reacties

één maand geleden

Op de dag dat ik er achter kwam heb ik een rompertje gekocht met schaapjes 🥹. puur als herinnering :)

één maand geleden

Ik heb sokjes gekocht na de zwangerschapstest en gister voor mijn 13 weken een heel lief pakje met kuikentjes van de hema

één maand geleden

Kleding ed hadden we al veel voor we uberhaupt aan het proberen waren. Eigenlijk sinds de zwangerschap vooral al ‘praktische’ dingen gekocht 🙈 Het ledikant wat we graag wilde hebben was nu iets afgeprijst, dus die hebben we besteld, en we hebben de verf voor de babykamer gehaald 😂 en we hebben wat kleine dingetjes bij Prenatal gehaald 😅

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Kleding ed hadden we al veel voor we uberhaupt aan het proberen waren. Eig ...
Hahah wel lekker praktisch idd 😂

één maand geleden

Hoi hoi Dit is ons 3e wondertje 🥰🤎🧸 en het begon bij mij vorige week ook al te jeuken dus heb toch al wat kleertjes en rompertjes gehaald 🤭😍 gewoon in natuurtinten dus beche/bruin/zand kleur 🙃 over 2 weken hebben we de echo voor het geslacht en dan kunnen we gerichter gaan kopen ❤️ heb natuurlijk ook nog genoeg spul liggen van mijn 2 zoontjes hoor maar een gedeelte is echt wel versleten nu 😅😂

één maand geleden

Wij hadden al een 'wensdoos' waar ik soms al kleine dingetjes deed voor ik zwanger was. Als ik dan iets schattigs tegenkwam ging dat in de wensdoos. Dus heb een aantal rompertjes, broekjes en truitjes in vooral neutrale tinten. Kreeg van de week een rompertje en mutsje van een collega 🥰

één maand geleden

Reactie op RPT92

Hahah wel lekker praktisch idd 😂
Ja heel gek, voor we aan het proberen waren kon ik niet wachten met kleertjes en leuke dingetjes kopen. Nu het zover is kan ik alleen maar denken aan dat alles NU klaar moet zijn 😂 wat onzin is natuurlijk, aangezien we nog 7 maanden hebben 🤦🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Jennifer17

Hoi hoi Dit is ons 3e wondertje 🥰🤎🧸 en het begon bij mij vorige week oo ...
Haha of een goed excuus om wat nieuws te kopen 😜

één maand geleden

Reactie op LisaVPH

Wij hadden al een 'wensdoos' waar ik soms al kleine dingetjes deed voor ik ...
Ah een wensdoos, dat is ook een mooi idee ❤️

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ja heel gek, voor we aan het proberen waren kon ik niet wachten met kleertj ...
Ik ben zelf ook meer bezig met de inrichting van de babykamer dan met kleertjes etc. Veel meer met de praktische dingen maar juist daarom vind ik het wel leuk om ook nog wat speciaal voor de baby te kopen