9 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb een Nijntje gekocht bij de HEMA 馃グ

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft gister deze voor haar broertje/ zusje uitgekozen 馃槉馃槉

4 maanden geleden

Mij vriend kwam hier mee aan is er van overtuigd dat het een jongen word nou ik zeg van niet 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

4 maanden geleden

Ik wilde eigenlijk wachten met dingen kopen tot na de termijnecho zodat ik weet dat het goed zit, maar ik zag een paar dingen voorbij komen op shein en ik kon het echt niet laten, te schattig 馃槶

4 maanden geleden

Ik heb al zo veel, al ver voordat we uberhaupt aan het proberen waren 馃檲 Nu ik weet dat ik zwanger ben nog niks gekocht 馃槄 op een of andere manier vind ik dat dan wel weer eng ofzo voor als het nog mis gaat 馃槀

4 maanden geleden

Telt dit ook? Haha

4 maanden geleden

Reactie op kdc1997

Ik wilde eigenlijk wachten met dingen kopen tot na de termijnecho zodat ik ...
Hi! 馃き Het is niet mijn bedoeling om een grote zeur over te komen. Maar er waren afgelopen jaren onderzoeken geweest op (kinder)kleding van Shein, die bevatten meer chemicali毛n dan volgens Europese wetgeving is toegestaan. Misschien is na een wasje het er al uit, dat weet ik niet. Ik wou het toch even melden voor als je het nog niet wist.

4 maanden geleden

Elke keer als ik n tompouce ging/ga halen, neem ik wat mee bij de hema! Te leuke rompertjes etc

4 maanden geleden

Ik heb in de Efteling een knuffeldoekje van Pardoes gekocht. Niemand die het weet, maar dat was stiekem de eerste keer dat de kleinste spruit mee was naar de Efteling