16 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier hetzelfde! Ik dacht 6+6 te zijn, maar na de vroege echo was ik 5+3, wel kloppend hartje. Maar de telling klopt totaal niet met de eisprong ( ovulatietesten gebruikt ) en de gezellige dagen met me man. Ik heb dan ook al positief moeten testen met 2 weken zwangerschap ( 3 dagen na bevruchting ). Dat kan dus niet. Nu moeten wij 3 juli weer terug. Hoop dat het dan gegroeid is en dat alles goed gaat.

3 maanden geleden

Wanneer teste je positief? Was dit een licht streepje of meteen een donkere test? Na een miskraam is het heel normaal dat je eisprong een stuk later was dan je gewoon bent! Je hebt denk ik maar zelden een eisprong precies 2 weken na een miskraam.

3 maanden geleden

Ik zie in je dagboekje dat je pas zo'n 2 weken geleden positief teste met een nog lichte test? Dan is 7 weken veel minder logisch dan 5-6. Volgens mij hoef je je zeker nog geen zorgen te maken!

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zie in je dagboekje dat je pas zo'n 2 weken geleden positief teste met e ...
Stel dat die test 12 dpo is, dan ben je vandaag pas 5+3 weken.

3 maanden geleden

Aah dikke knuffel! Ik begrijp je onzekerheid, maar het kan echt dat je later een eisprong hebben gehad. Zeker na een MK. Heb je ovulatie testen gedaan of getemperatuurd ?Daarnaast kan je innesteling ook nog een week verschil maken. Begrijp jou onzekerheid heel goed zeker met wat je al hebt meegemaakt, maar probeer te vertrouwen. Ik had 9 juni mijn eerste (early) postieve test en ben nu 5.6 dus het kan echt kloppen.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik zie in je dagboekje dat je pas zo'n 2 weken geleden positief teste met e ...
Ja klopt! Ik had 15 juni mijn eerste positieve test. Het loopt wel goed op. Afgelopen vrijdag was de laatste.

3 maanden geleden

Reactie op jitte2

Aah dikke knuffel! Ik begrijp je onzekerheid, maar het kan echt dat je late ...
Dat is lief! Ja ik het is allemaal gewoon later geweest dan ik dacht, dus het voelt even negatief. Maar hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. De 2,5 week wachten heb ik alleen geen zin in haha..

3 maanden geleden

Reactie op Oetz

Ja klopt! Ik had 15 juni mijn eerste positieve test. Het loopt wel goed op. ...
Ziet er heel goed uit!! Maar inderdaad niet voor 7 weken, anders had je nog negatief getest met 5 weken zwangerschap en dat kan niet 😉 Hopelijk volgende keer een mooi kloppend hartje 🍀 wel naar dat ze je zo lang laten wachten.

3 maanden geleden

Hee, Ik had 14 juni positieve test. En ben pas 5+5. Dus kan mij voorstellen met 15 juni licht posotieve test, dat je ook rond de 5+4a 5+5 bent. Dus je bent gewoon relatief nog pril. Duimen dat goed zit.

3 maanden geleden

Waarom laat ze je 2,5 week wachten ??? Ik had precies dezelfde echo alleen een lege vruchtzak 6 dagen later prachtig mooi hartje te zien kloppen.. Ik zou vragen of je iets eerder mag.

3 maanden geleden

Jaaa die snap ik! Moet zelf ook tot 10 juli wachten dus ik zit samen met je op het bankje. Ik duim voor een goede echo over 2,5 week 🍀

3 maanden geleden

Vorige week mijn eerste echo gehad waarbij VK had gerekend op 8 weken zwangerschap. Er was op dat moment een klein vruchtzakje te zien met een kleine stip. Wij zelf dachten aan een veel vroegere zwangerschap van 4 weken. Zojuist terug geweest en het vruchtzakje was duidelijk gegroeid en helder, waarin het vruchtje zelf ook zichtbaar gegroeid was. Alleen nog geen kloppend hartje. Nu 9 juli pas weer terug om de echte bevestiging te krijgen, zou het goed zitten of niet? Zou er iets in 1 week tijd zo kunnen groeien als het niet levensvatbaar zou zijn? Nog steeds onzekerheid maar wel iets wat we graag wilde zien en dat is groei.

3 maanden geleden

Reactie op michsuus

Vorige week mijn eerste echo gehad waarbij VK had gerekend op 8 weken zwang ...
Het kan altijd dat je een late eisprong en innesteling hebt gehad. (Ovulatie testen of getempt?). Wanneer testte je positief ? Dat het groeit is natuurlijk positief! Afwachten is helaas het enige wat je kan doen, kan beide kanten op maar het kan helaas wel groeien. Spannende weken!

3 maanden geleden

Reactie op chelsey12

Waarom laat ze je 2,5 week wachten ??? Ik had precies dezelfde echo alleen ...
Oh serieus? Ik denk dat ik morgen eventjes bel. Fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

3 maanden geleden

Reactie op jitte2

Het kan altijd dat je een late eisprong en innesteling hebt gehad. (Ovulati ...
Nee ik heb verder geen ovulatietesten gedaan of getempt. Het was echt een verassing dat ik na mijn miskraam direct zwanger was. Blijkbaar heb ik een latere ovulatie en innesteling gehad, vandaar dat ik zo ver ben teruggeschoven. Wel balen, het voelt nu weer een stuk onzekerder.

3 maanden geleden

Ik begrijp dat je je onzekerder voelt, maar omdat je geen ovu test hebt gedaan is het inderdaad goed mogelijk dat je de eisprong later had dan normaal! Ik had zelf 17 mei m'n eisprong en had 30 mei m'n eerste positieve Zwangerschapstest. Volgens de berekening zal ik nu 7+6 moeten zijn, maar ben een week teruggezet. Ik heb wel een hartje gezien! Maar toch voel ik me wel onzeker. Ik heb pas over 4 weken een volgende echo, dus hopelijk loopt de groei goed🥺