350 Reacties

3 maanden geleden

Ik mag 14 juni 😇

3 maanden geleden

Ik mag 18 juni! Dan ben ik 6 + 4 weken

3 maanden geleden

26 juni

3 maanden geleden

25 juni pas.. ik vreet mezelf op van binnen. Ik merk dat ik gewoon zekerheid wil😫

3 maanden geleden

Hoihoi! Ik mag 17 juni, heel eerlijk probeer ik er niet teveel aan te denken, maar dat doe ik toch wel, wil gewoon die gerusstelling van een kloppend hartje. Ik ben dan waarschijnlijk rond de 8 weken, ben benieuwd of uitgerekende datum in januari of februari valt :p

3 maanden geleden

Hooii, ik mag 21 juni ik ben dan waarschijnlijk 7+1 Het wachtbankje breng ik door door veel afleiding te hebben... Huis poetsen, werken, film kijken, wandelen...

3 maanden geleden

Ik mag ook pas de 24e, ik ben dan naar verwachting 7+3 😊 Ik probeer er niet te veel aan te denken, zodat de tijd wat sneller gaat. Maar dit lukt niet echt🤣

3 maanden geleden

Ik ook 26 juni. Oh wat duurt dit lang hè

3 maanden geleden

Ik mag de 24e Ik ben dan 8 weken. Voelt heel ver weg, nog 17 dagen pff .. Lekker poetsen en werken en vooral proberen te genieten 🤰🏼

3 maanden geleden

Ik mag 13 juni, ben dan 5+6. Ivm medische redenen zo vroeg! Nog 8 daagjes

3 maanden geleden

Het duurt zooooo laaaaang. Voor mij nog 7 dagen, tot 14 juni. Dan ben ik 6+5. En hoe ik de tijd door…veel afleiding zoeken, sporten, erover praten, proberen te vertrouwen op mijn lichaam (en ook de kwaaltjes te zien als geruststelling en feedback dat ik echt zwanger ben), en ik vind het ook leuk om in de tussentijd te lezen over zwanger zijn en de ontwikkeling van het vruchtje. Ik probeer de zorgen en ongeduld er ook maar een beetje te laten zijn: het is ook heel logisch! De hele zwangerschap is nog zo abstract zolang we nog geen echo hebben gehad. Die echo voelt nu echt als een mijlpaal die ik moet halen en dat ik me daarna geruster ga voelen maar ik vraag me af of dat ook echt zo gaat zijn of dat er dan iets nieuws voor in de plaats komt…de termijnecho, de nipt uitslag, etc etc etc. Ik denk het eigenlijk wel, maar goed dat is dan maar zo. Ik haal er ook veel uit om hier met de andere mama’s in spe van gedachten te wisselen. 🕰️ succes allemaal met aftellen

3 maanden geleden

25e, duurt nog zo lang 🥲 probeer er niet te veel mee bezig te zijn en afleiding te zoeken

3 maanden geleden

1 juni! Voelt echt alsof het eeuwig duurt!🥲 ik zit echt elke dag af te tellen, als ik wakker word denk ik gelijk zo kan weer 1 dag afstrepen hahahah, zo spannend allemaal🥰

3 maanden geleden

1 juli hebben wij onze eerste echo 🥰 dan ben ik 7w2d. We mochten iets eerder dan dat onze verloskundige normaal de eerste echo doet (8w) in verband met onze vorige verliezen. Vind het allemaal nog steeds spannend en hoop zo dat alles goed gaat. Hoe ik die komende drie weken door ga komen weet ik niet ... 🤣

3 maanden geleden

Reactie op moni2001

1 juni! Voelt echt alsof het eeuwig duurt!🥲 ik zit echt elke dag af te tel ...
Ik denk dat je 1 juli bedoelt? Hihi 🤭 spannend!

3 maanden geleden

24 juni met 8w4d spannend!

3 maanden geleden

Pas 28 juni. Pfff! Ik probeer er niet te veel aan te denken en afleiding te zoeken. Gelukkig helpt een 2 jarige daar goed bij. 😄

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Het duurt zooooo laaaaang. Voor mij nog 7 dagen, tot 14 juni. Dan ben ik 6+ ...
Ja dat herken ik wel! Heb ook de 14e de eerste echo en ben dan ook 6+5!

3 maanden geleden

Is het raar dat ik nog geen afspraak heb gemaakt? Ik zou nu 4+2 zijn maar iets in mij houdt me toch tegen een afspraak te maken 🙉

3 maanden geleden

Reactie op Oscarlien

Is het raar dat ik nog geen afspraak heb gemaakt? Ik zou nu 4+2 zijn maar i ...
Helemaal niet! Ik zat ook mega in twijfel wel of niet bellen omdat ik zo bang ben dat er wat mis gaat. Je hoeft ook niet nu al te bellen, dat kan ook over een week 🥰 (beetje afhankelijk van wanneer je verloskundige een eerste echo aanbied, maar die van mij eigenlijk pas bij week 8 dus dan moet je week 6 gebeld hebben)