350 Reacties

2 maanden geleden

23 juli tweede echo met 11+3!

2 maanden geleden

Reactie op Roxy_1993

Wij afgelopen dinsdag onze 1e echo van ons 1e kindje. Alleen het was er gee ...
Wauw 😍😍

2 maanden geleden

Ik mag 10 juli voor de eerste echo met 6+6 weken, hoopte stiekem wat eerder ivm miskraam in april maar misschien wel beter om dan pas te gaan omdat er dan waarschijnlijk meer te zien is

2 maanden geleden

Wij mogen op 15 juli voor de eerste echo🥳 Naar eigen berekeningen dan 7+5 weken zwanger. Afgelopen dinsdag de afspraken gemaakt met de verloskundige en vind het nu al lang duren🤣 #ongeduldig🙃

2 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Wij lopen op 1 dag na gelijk! Gefeliciteerd
wat leuk Dankje jij ook! Voel je je goed??

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

wat leuk Dankje jij ook! Voel je je goed??
Helemaal klote eigenlijk. Zit al 2,5 week ziek thuis en voel mij met die warmte nog slechter! Continu misselijk en af en toe zelf ook spugen

2 maanden geleden

Reactie op smurf kim

Helemaal klote eigenlijk. Zit al 2,5 week ziek thuis en voel mij met die wa ...
Oooh wat kut zeg. Die misselijkheid is herkenbaar en word de laatste dagen ook erger tot inderdaad spugen aan toe. Het is erger wanneer is vermoeid ben dus probeer gepaste rust te nemen zover dat gaat met 2 kids en een baan met wisseldiensten. Er is een lange lijst producten die ik niet kan hebben en ook koken is een issue😂 Het gaat over maar je voelt je zoo lamlendig Ik hoop voor je dat je je heel snel beter voelt❤️

2 maanden geleden

Heh! Wat lang. Wil je niet liever van vk switchen of ben je oké met zo lang ...
Heb toevallig net contact gezocht over de vroege echo, we zijn toch wel nieuwsgierig naar de kleine spruit 😊

2 maanden geleden

Mijn eerste echo is dinsdag 2 juli met precies 6 dagen omdat ik het toch best spannend vind dat ik ondanks de morning after pil zwanger geworden ben

2 maanden geleden

19 juli eerste echo. Duurt echt lang🤣 hier nu zwanger van 2e kindje, maar merk dat deze zwangerschap echt anders is. Vorige zwangerschap had ik helemaal geen symptomen de eerste trimester. Nu volop last van misselijkheid, moe en mijn reukvermogen is te erg🤣

2 maanden geleden

Morgen mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend 🫢 vooral omdat ik al eens een miskraam heb meegemaakt

2 maanden geleden

Reactie op Butterfly90

Morgen mijn eerste echo. Ik vind het zo spannend 🫢 vooral omdat ik al eens ...
Heel spannend! Laat ons even weten hoe het is gegaan 😇

2 maanden geleden

Wij gaan op 15 juli voor onze eerste echo. Ik ben dan precies 8 weken (op eigen berekening). Ben heel erg benieuwd, aangezien het onze eerste is. Het is allemaal spannend en hierdoor lijkt het wachten extra lang te duren 🙈😂

2 maanden geleden

Wij gaan aanstaande woensdag 3 juli voor de eerste echo! Dan ben ik bijna 8 weken, is een inwendige vitaliteitsecho. Heb hier verder geen medische noodzaak voor maar onze verloskundige bied dat extra aan. Ben zo benieuwd…

2 maanden geleden

Morgen de eerste echo, ben dan 6+2. Hiervoor 2 miskramen gehad, bij de 1e rond 6 weken bleek op de echo alleen een holte te zien maar had toen ook al bloedverlies gehad 2 dagen ervoor. 2e miskraam was al bij 4 weken. Nu extra spannend morgen maar heb heel veel symptomen dus hopen op het beste 💖

2 maanden geleden

Ik mag aankomende dinsdag eindelijk voor de eerste echo 🙂 Dan ben ik rond de 7 weken, of net iets korter. Vind het echt spannend na de miskraam in oktober. Merk dat ik nu nog erg abstract naar de zwangerschap kijk, uit zelfbescherming om teleurgesteld te worden. Hopelijk komt er dinsdag goed nieuws 🤗

2 maanden geleden

15 juli !

2 maanden geleden

Ik mag op 15 juli, dan ben ik 8 weken zwanger. Ik vind het superspannend , mijn vorige zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. Het duurt me stiekem te lang.

2 maanden geleden

Is het al 5 juli? Dan heb ik mijn 1e echo & vind het zooo spannend! Wie mag er nog meer 5 juli?! 🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op diana12372

Morgen de eerste echo, ben dan 6+2. Hiervoor 2 miskramen gehad, bij de 1e r ...
Succes morgen & veel geluk 🍀🩷