350 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb hem woensdag 3 juli! Eindelijk naar mn kleine spruit kijken🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ninia

Ik mag dan ook mijn eerste echo. Zo spannend. Ik hoop dat alles goed gaat. ...
Ja, maar je hoeft die klachten niet te krijgen hè zonder dat het slecht gaat! Ik heb (gelukkig) ook nog geen last van misselijkheid of iets 🤗 Maar ik snap je zo goed, op zoek naar alle manieren van bevestiging van het zwanger zijn! Ik tel echt iedere minuut af tot de 5e! Aan de ene kant zooo bang voor slecht nieuws (door wat je ook leest), maar goede moed houden & blijven dromen! Nog even & dan hebben we het op beeld 👏🏻🥰

2 maanden geleden

Reactie op BabsG

Ik heb hem woensdag 3 juli! Eindelijk naar mn kleine spruit kijken🥰
Ik ook woensdag! Was helemaal niet gespannen maar nu wel sinds gister🍀

2 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Ik ook woensdag! Was helemaal niet gespannen maar nu wel sinds gister🍀
Ik ook woensdag! Om 11.00 uur, kan niet wachten!

2 maanden geleden

Ik mag 11 juni, dan ben ik 8 weken precies. Ben zo benieuwd en gestresst. Hebben jullie dat ook. 😘

2 maanden geleden

Reactie op i.elisa

Is het al 5 juli? Dan heb ik mijn 1e echo & vind het zooo spannend! Wie ...
Yes, ik mag ook 5 juli! Zal een vroege echo zijn, gaan daarna lang op vakantie 😅🫣

2 maanden geleden

Reactie op Saskia0309

Yes, ik mag ook 5 juli! Zal een vroege echo zijn, gaan daarna lang op vakan ...
Ahh spannend! Ik ben nu dus nog met vakantie, maar kan bijna nergens anders aan denken! Al is alles wel relaxed hierzo! Nog even afwachten moeten we 😬🍀

2 maanden geleden

Reactie op i.elisa

Ahh spannend! Ik ben nu dus nog met vakantie, maar kan bijna nergens anders ...
Begrijp heel goed dat je eigenlijk nergens anders aan kan denken 🤭. Geniet van het relaxen, want dan is je vakantie zo voorbij dus? Hoe ver ben je 5 juli als je de echo krijgt?

2 maanden geleden

11 Juli de 1e echo, als het goed is ben ik dan 7+5. Miskraam (missed abortion) gehad half December, dus mega spannend!

2 maanden geleden

Ik ben morgenochtend eindelijk aan de beurt! 🤗 Heb ff moeten wachten🙈 volgens mijn berekeningen dus 9+2. Kijken wat er morgen gezegd wordt🤭

2 maanden geleden

Ik mag 10 juli voor mijn eerste echo.. erg spannend.. vooral ik vandaag op werk (kinderopvang) heb gehoord dat er vijfde ziekte rondgaat.. snel de huisarts gebeld en morgen bloed laten prikken…

2 maanden geleden

Reactie op NV

Ik mag 10 juli voor mijn eerste echo.. erg spannend.. vooral ik vandaag op ...
Bij mij precies zo. In de ochtend een positieve test en nog geen 2 uur later meerdere meldingen van 5e ziekte op mijn groep.. Hopelijk heb je het al ooit gehad!

2 maanden geleden

Reactie op Mortieee

Ik mag maandag de 24e! Ik zou dan precies 7 weken moeten zijn Ik mocht ie ...
Ik zit in precies dezelfde situatie als jij! Ook een paar maanden geleden een miskraam gehad en een paar dagen geleden in de nieuwe zwangerschap een klein beetje bloedverlies gehad. We hebben 10 juli vervroegd de eerste echo. Ik vind het wachtbankje vreselijk 🙈 hopelijk heb jij inmiddels een goede echo gehad!

2 maanden geleden

Zo! Net m’n eerste echo gehad. Volgens de berekening van mijn menstruatie-app: 9 weken. En bij de verloskundige ook exact 9 weken vandaag. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook precies de juiste datum

2 maanden geleden

16 juli dan ben ik 8 weken .

2 maanden geleden

Reactie op Saskia0309

Begrijp heel goed dat je eigenlijk nergens anders aan kan denken 🤭. Geniet ...
Ja, dat doen we zeker! Volgens m’ app ben ik dan 9 +2, maar had altijd ontzettende onregelmatige cyclussen… Dus spannend wat het gaat zijn! 🍀🙏🏻 en jij?

2 maanden geleden

Reactie op i.elisa

Ja, dat doen we zeker! Volgens m’ app ben ik dan 9 +2, maar had altijd ontz ...
Oh zeker spannend, maar ook zo leuk!! 🍀 Ik ben dan, volgens eigen berekening nog maar 6+3. Dus als ik minder ver zou zijn, ook geen hartactie. Maar omdat ik twee miskramen heb gehad, hebben we toch voor gekozen om voor de vakantie te kijken of het embryo er überhaupt is, zo ja enigszins op grootte is en op de juiste plek zit. Hartactie verwacht dus ook nog niet en hoop ik dan na de vakantie te mogen zien/horen. Maar eerst deze ronde door zien te komen 🫣😰🍀🍀

2 maanden geleden

Afgelopen vrijdag positief getest. We waren positief verrast want ik had zelf het vermoeden dat mijn cyclus erg onregelmatig was en ik elk moment ongesteld zou kunnen worden. Volgens mijn eigen berekening zou ik nu rond de 6 weken zwanger zijn (van ons 3e kindje). Afgelopen maandag heb ik me weer aangemeld bij de verloskundige, nu nog steeds in afwachting van een mail voor het inplannen van de eerste echo. Wat duurt wachten dan lang 🙈😅

2 maanden geleden

10 juli eerste echo🫣 ben volgens berekening 7+5 dan maar dit wordt in alles de eerste keer.. ik geloof het ook gewoon nog niet maar dat komt denk ik pas wanneer het 10 juli is 🫣 wel in het verleden een miskraam gehad toen wist ik niet dat ik zwanger was dus dat maakt het ook wel heel spannend 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Beau9391

Afgelopen vrijdag positief getest. We waren positief verrast want ik had ze ...
Zou gewoon even bellen voor een afspraak 🙈