350 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook eindelijk een echo gehad! De datum klopt op de dag (8 weken) en het hartje klopte enórm sterk 🥰.

2 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Aaah wat super fijn om te horen! Nu voelt het allemaal veel meer 'echt'vind ...
Ja absoluut! Dat moment dat je wegloopt met die echofoto’s in je handen! Wauw! En heel fijn van jouw echo! Super zeg! Bijzonder allemaal hè 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Hallo145

Ik heb ook 10 Juli mijn eerste echo, ben de dagen aan het aftellen!🤭
Ook 10 juli, dan ben ik 8, ik tel met je mee 🙈

2 maanden geleden

Wij mogen ook 10 juli! Dan ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger. De echo is iets naar voren gehaald omdat ik eerder een miskraam heb gehad en nu ook last heb gehad van licht bloedverlies. Ik wou echt dat het al woensdag was, kan niet wachten!

2 maanden geleden

Morgen, zo spannend 😭😭. Zitten dan op 7+1

2 maanden geleden

Reactie op MN1988

Wij mogen ook 10 juli! Dan ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger. De echo is ie ...
Spannend! Ik mag ook 10 juli bij 6+6 vanwege een eerdere miskraam. Kan ook echt niet wachten!

2 maanden geleden

10 juli, dan ben ik 7 weken. Heel spannend

2 maanden geleden

Donderdag.. duurt nog zo lang😢😢 wacht al 2 weken🤣

2 maanden geleden

Wij mogen morgen!🥰 Als het goed is ben ik dan precies 7 weken! We kunnen niet wachten, maar ik ben ook wel zenuwachtig 🍀

2 maanden geleden

Wij zouden nog 3weken moeten wachten. Hebben met 8weken intake en pas een echo met 10 weken. Het wachtbankje zit niet meer lekken en wij willen wel heel graag weten of onze Frummel oke is. Dus gaan vanmiddag voor een echo 🥰.

2 maanden geleden

Reactie op Ambroos

Spannend! Ik mag ook 10 juli bij 6+6 vanwege een eerdere miskraam. Kan ook ...
Spannend zeg! We zitten in hetzelfde schuitje en ook nog eens ongeveer tegelijk uitgerekend! Ik ga voor je duimen!

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar2023

Wij zouden nog 3weken moeten wachten. Hebben met 8weken intake en pas een ...
Ben zoo benieuwd hoe was de echo 🙌🙌

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ben zoo benieuwd hoe was de echo 🙌🙌
Na het inplannen werd ik ineens mega zenuwachtig. Net dat het dan ineen real wordt ofzo haha. Een inwendige echo gehad omdat via de buik nog niet lukte. Een mooi kloppend hartje! Zo'n opluchting en ook een beetje gek dat je nu kan zien wat er in je buik groeit. Maakt het dom gezegd echter/levendiger. We hadden zelf qua berekening 7.2 en is 7weken dus super. Dankjewel voor je berichtje

2 maanden geleden

Vanmiddag mijn eerste echo, ben dan volgens mijn eigen berekening 7+4. Krijgen een vitaliteitsecho vanwege miskramen in het verleden. Ben de uren aan het wegkijken op de klok vandaag….

2 maanden geleden

Reactie op estherjh

Vanmiddag mijn eerste echo, ben dan volgens mijn eigen berekening 7+4. Krij ...
Hoelaat mag je? 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Hoelaat mag je? 🍀
13.30!

2 maanden geleden

Reactie op estherjh

13.30!
Spannend! Ik duim voor je! 🍀

2 maanden geleden

Pffff ik ga donderdag, gelukkig wel in de ochtend maar het duurt zo lang

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Spannend! Ik duim voor je! 🍀
Alles was goed! Kloppend hartje en voor nu lijkt het dat ik iets verder ben dan gedacht, rond de 8 weken.

2 maanden geleden

Reactie op estherjh

Alles was goed! Kloppend hartje en voor nu lijkt het dat ik iets verder ben ...
Wat fijn 😍