350 Reacties

2 maanden geleden

Nog 3 dagen en dan mogen we eindelijk. Mijn symptomen zijn steeds meer aanwezig, ook ineens misselijk sinds gisteren, dat geeft me wel goede hoop, ondanks dat ik ook weet dat symptomen niet altijd wat zeggen馃 z贸 benieuwd naar de echo en heel erg hopen dat er een kloppend hartje is 鉂わ笍

2 maanden geleden

Nog een halve week wachten. Maandag mag ik pas. Elke keer bel ik om te vragen of er plek vrij gekomen is, maar het is zo druk in het ziekenhuis dat ik maar niet eerder kan. Ik blijf last van roze/licht rood bloedverlies houden dus ik ben gewoon zo bang dat het misschien niet goed is. Het wachten duurt zolang 馃槶馃槶

2 maanden geleden

Morgen avond om 18:15 eindelijk. Dan 7 weken! Hoop zo op goed nieuws. Borsten nog steeds gevoelig. En soms ook misselijk in de ochtenden.

2 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Nog een halve week wachten. Maandag mag ik pas. Elke keer bel ik om te vrag ...
Kun je niet een andere echocentrum bellen waar je heen kan om je gerust te stellen? 馃檹馃徎

2 maanden geleden

Pfoe die weken wachten is lastig maar die laatste uren tot de eerste echo.. zoveel zenuwen

2 maanden geleden

Wij hebben eindelijk ook een datum om naar uit te kijken. De eerste echo hebben wij op 26 juli. Nog ruim 2 weken wachten 馃榿

2 maanden geleden

Hier met 6+2 een echo gehad en een kloppend hartje gezien , nu hebben we morgen de offici毛le 8 weken echo kan niet wachten om de kleine weer te zien 馃崁

2 maanden geleden

Gister mijn echo gehad! Teruggezet naar 7+2 (ik dacht 7+4) lengte was nu 11mm 馃槀 Hartje klopte mooi en alles zag er goed uit 馃グ

2 maanden geleden

Morgen om 08.15 de eerste echo zo spannend, deze dag maar is doorkomen. 馃ス馃ス

2 maanden geleden

Zo blij en gelukkig! 馃崁 Na twee miskramen eerder dit jaar hebben we vanmorgen goed nieuws gekregen. Een mooi kloppend hartje en de groei ziet er perfect uit. 鉂わ笍

2 maanden geleden

Zo blij! Onze eerste echo is goed 馃グ 7+1 vandaag.

2 maanden geleden

Morgen! Eindelijk. Blijft toch spannend of alles goed is en werkt haha!

2 maanden geleden

Vandaag een echo gehad (de derde) na al 2x een kloppend hartje gezien te hebben is het nu gestopt met kloppen. We zijn intens verdrietig. Iedereen een mooie zwangerschap gewenst鉂わ笍鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

Vandaag een echo gehad (de derde) na al 2x een kloppend hartje gezien te he ...
Oh nee! Veel sterkte, hoeveel weken was je

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Oh nee! Veel sterkte, hoeveel weken was je
8+4 waarschijnlijk een week geleden gestopt met kloppen.

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

8+4 waarschijnlijk een week geleden gestopt met kloppen.
Jeetje heftig! 馃槶

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

Vandaag een echo gehad (de derde) na al 2x een kloppend hartje gezien te he ...
Sterkte鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op K.Girlsmom

Vandaag een echo gehad (de derde) na al 2x een kloppend hartje gezien te he ...
Heel veel sterkte ik weet helaas uit eigen ervaring hoeveel pijn dit doet 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas is het hartje sinds ongeveer een week gestopt met kloppen 馃槩 Fijne zwangerschap gewenst iedereen! 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Beau9391

Vandaag de eerste echo gehad. Helaas is het hartje sinds ongeveer een week ...
Sterkte鉂わ笍