350 Reacties

3 maanden geleden

19 juni zijn we aan de beurt, dan ben ik 7 weken. Van mij mag de tijd snel gaan haha

3 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

2 juli…. En dan ben ik 10 weken. Waarom kan iedereen al zo vroeg?
Ik heb een vitaliteitsecho met 7 weken vanuit de kliniek waar ik ben behandeld, om te beoordelen of ik naar de VK kan worden doorverwezen. Maar onze VK maakt ook even een niet officiële echo bij de intake rond 8 weken.

3 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

2 juli…. En dan ben ik 10 weken. Waarom kan iedereen al zo vroeg?
Hier omdat ik op medische indicatie bij de gynaecoloog loop, alle zwangerschappen bij 7 weken de eerste echo gehad en extra echo's tussendoor om alles goed in de gaten te houden

3 maanden geleden

Volgende week 14 juni! Dit is met 7 weken omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Ik vind het wel lang duren.. vooral omdat ik bijna geen klachten ervaar, dit maakt me onzeker of er ‘iets’ gebeurd binnenin

3 maanden geleden

28 juni, ben dan 8 weken, pff duurt nog zo lang voor mijn gevoel 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Volgende week 14 juni! Dit is met 7 weken omdat ik eerder een miskraam heb ...
Ik heb hetzelfde als jij! Voel ook vrij weinig nog. Ik probeer mezelf te zeggen dat dat normaal is, mijn moeder had bijv ook nauwelijks klachten. En het is nog pril, alles kan er van de een op de andere dag zijn! (Hopelijk niet)

3 maanden geleden

Ik heb de 24e, ben dan precies 7 weken. Ook eerder ivm miskraam.

3 maanden geleden

5 juli , gok dan precies 8 weken te zijn ☺️

3 maanden geleden

26 juni, ben dan ongeveer 7+4. Wel wat vroeger ivm 3 miskramen recent

3 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

11-07, Ik verwacht dat ik dan 8+5 ben. 😄
Ik heb dan ook mijn echo, O benieuwd hoe veer ik ben. Heb echt geen idee. Omdat ik pcos heb en wordt dus niet ongesteld.

3 maanden geleden

Ik mag 20 juni Ben dan 7+6 volgens mijn eigen berekening

3 maanden geleden

Reactie op Acbaj

Ik heb dan ook mijn echo, O benieuwd hoe veer ik ben. Heb echt geen idee. O ...
Wachten duurt lang hé!

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Volgende week 14 juni! Dit is met 7 weken omdat ik eerder een miskraam heb ...
Ja! Dat heb ik ook inderdaad. Bij de vorige zwangerschap (miskraam) had ik juist heel veel klachten. Super misselijk, hele pijnlijke borsten, veel lichte krampen en steken aan 1 zijde. Nu ben ik echt af en toe misselijk en af en toe lichtelijke kramp. Maar aan de andere kant niet elke zwangerschap is het zelfde

3 maanden geleden

Reactie op NataschaL

5 juli , gok dan precies 8 weken te zijn ☺️
Ik mag 3 juli en dan ben ik ook 8 weken ♥️

3 maanden geleden

Ik mag 18 juni. Dan ben ik 8+2. Eerste keer, best spannend. Maar ben gewoon aan het werk, dus niet echt aan het wachten

3 maanden geleden

1 juli ik ben dan 8+1, mocht al een week eerder maar dan ben ik op vakantie 🤭😂

3 maanden geleden

4 juli pas… naar verwachting met ongeveer 8 weken

3 maanden geleden

Ik mag ook pas de 24e vreselijk het wachten🫣

3 maanden geleden

Ik mag pas 25 juni ziekenhuis en 26 juni vk.. ik maak wel beetje zorgen omdat me clearblue test steeds 1-2 aangeeft 🥺 symptomen zijn nog steeds aanwezig ook merk ik meer misselijkheid. Ben nu 5 weken. Ik heb wel bloed laten prikken voor hcg

3 maanden geleden

Goh ik mag pas 15 juli om 1500🫣 Ik ben dan 9+6!