97 Reacties

6 dagen geleden

19 weken en ik voel nog steeds niks 馃槄

6 dagen geleden

Reactie op melliearb

19 weken en ik voel nog steeds niks 馃槄
Ik 19+3 en ook nog niks. Mag wel komen van mij nu 馃槉

6 dagen geleden

Hier ruim 18 en ik voel ook niks denk ik.

6 dagen geleden

Voelde het rond de 14 weken al en vanaf 16 weken al vanaf de buitenkant te voelen voor mijn partner en andere kindjes馃グ馃┑馃挄

6 dagen geleden

Ik heb een paar keer een plopje gevoeld maar vandaag het gevoel dat ik de baby voelde draaien? Of misschien was het wel met zijn rug afzetten tegen mijn buik, zou dat kunnen? Of is dat gek omdat ik voor de rest nog niet veel heb gevoeld?

6 dagen geleden

Vanaf 14 weken plopjes, en vanaf gisteren (18+2) vanaf de buitenkant voelbaar af en toe. Mijn placenta ligt ook achter

6 dagen geleden

Ik denk dat ik net de baby voor het eerst echt voelde馃ぉ. Had van de week al wat kriebeltjes maar niet dat ik echt dacht.. dit is duidelijk de baby. Nu lag de kat op mijn buik hard te spinnen en precies waar die lag voelde ik ineens 2x een soort plop/kickje馃グ

6 dagen geleden

Eerste met 16 weken tweede met 14 weken 3de met 16 weken en deze voel ik al een tijdje 14 weken weet nu zo beetje wat ik moet voelen haha zo speciaal 鉂わ笍馃

5 dagen geleden

Hier nu 18+3 en nog geen beweging te voelen.. Maakt me wat onzeker 馃檲

5 dagen geleden

Ik ben nu 17+3 en denk het nu een aantal dagen te voelen. Ik herken mij niet in het vlinder gevoel. Bij mij lijkt het meer alsof ik een kort zenuwtrekje heb, zoals bijvoorbeeld een oogtrilling. Tijd zal uitwijzen of dit daadwerkelijk de baby is

5 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Ik ben nu 17+3 en denk het nu een aantal dagen te voelen. Ik herken mij nie ...
Haha ja dit is de baby, ik omschreef het precies zo. Wordt nu steeds sterker

5 dagen geleden

Reactie op Jannisss

Hier nu 18+3 en nog geen beweging te voelen.. Maakt me wat onzeker 馃檲
Ligt je placenta voor? Mijn zus voelde beide kindjes maar na 20 weken. Hopelijk mag je het snel zelf ervaren!

5 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ligt je placenta voor? Mijn zus voelde beide kindjes maar na 20 weken. Hope ...
Ja idd, bij mijn eerste ze vrij snel gevoeld maar nu dus idd placenta aan de voorkant 馃槙

5 dagen geleden

Hier 19 weken en nog niets gevoeld. Gisteren 20-weken echo gehad: alles was goed, de placenta lag er wel voor dus daarom voel ik nog niets. Kan nog wel duren tot week 22 zei ze.

5 dagen geleden

Vraagje, vanaf wanneer kan je het aan de buitenkant voelen (met placenta voor)? Ik weet nog steeds niet goed of ik de baby wel of niet voel, ben nu 20 weken

5 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Vraagje, vanaf wanneer kan je het aan de buitenkant voelen (met placenta vo ...
Dit is niet echt te zeggen helaas. Verschilt heel erg per persoon en waar de baby schopt. Vorige zwangerschap kon ik het rond de 20 weken aan de buitenkant voelen, maar dat was alleen waar de placenta niet zat (aan de onderkant), niet over de gehele buik.

5 dagen geleden

Voelen jullie de baby ook steeds achter het schaambot

5 dagen geleden

Reactie op Boy or Girl

Voelen jullie de baby ook steeds achter het schaambot
Hier voel ik haar het vaakst rechtsonder mijn navel.

5 dagen geleden

Wat een verschil zeg. Met 18 weken moest ik me echt concentreren om het te voelen en nu met 19+4 kermist te erop los daarbinnen. Ik voel nu echt veel duidelijker de bewegingen al. Hebben jullie dat ook? Dames die ook deze termijn hebben? Ik voel het wisselend, soms wat zachter boven mijn schaambot, maar de duidelijke schopjes zijn meer schuin onder mijn navel

4 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Ik ben nu 17+3 en denk het nu een aantal dagen te voelen. Ik herken mij nie ...
Precies zoals ik het ook omschrijf aan mensen! Met 16/17 weken voor het eerst gevoeld maar twijfelde want vind vlinders niet helemaal het omschrijven. Nu ben ik 18+6 en het is duidelijk dat de 'zenuw trekjes' steeds duidelijker worden . Je voelt echt de baby鉂わ笍