8 Reacties
4 dagen geleden
Neejoh vlietuig is extreem chill! Je kan maxicosi inchecken als extra baggage. Als je liever geen maxi cosi wil meenemen dan kan je als je auto huurt aangeven dat je bv een autostoeltje er ook in wil.
Bij taxi-ritten zelf weet ik het niet. Ik ben niet bekend met Tetouan en of je dit van te voren etc kan aangeven. Zou ff vragen aan familie-leden hoe dat precies zit.
Ik ben zelf vorig jaar op vakantie gegaan met de kleine die was toen 4 maanden. We waren naar Malaga gereden vanuit Nederland. Dat ging super goed. Dat duurde 25 uren 🤣🤣🤣. Dus die 3 uren vliegen zo voorbij joh! Zou bezigheden voor hem meenemen + rekening houden met opstijgen en neerdalen. (gehoorbeschermer mee) en melk geven bij opstijgen en neerdalen. Vooral jezelf geen stress bezorgen!
De echte stress begon bij mij toen we in het vakantiehuisje zaten.. klaarblijkelijk vond hij de energie daar minder en van een vrolijk ventje ging hij alleen maar huilen.. 🤣🤣
4 dagen geleden
Reactie op februari2022mama
Neejoh vlietuig is extreem chill! Je kan maxicosi inchecken als extra bagga ...
Je bericht stelt me weer een beetje gerust!🤭
We hebben al besloten om dichterbij het vliegveld te blijven ipv nog 1.5 uur te moeten rijden. Scheelt me ook al weer wat stress!
Wauwww een autorit van 25 uur met een baby klinkt echt als mijn nachtmerrie 😂
4 dagen geleden
Wij zijn net terug van een weekje Ijsland met onze kleine van 9 maanden. Vliegen ging prima! Je kunt je buggy gewoon meenemen tot de gaten. Als je 'm hebt zou ik een draagzak mee in je handbagage nemen, met name op Schiphol is het flink stuk lopen vanuit de gate naar je bagage en je krijgt je buggy daar pas. Andere tip is om bij het opstijgen een flesje of speen te geven, het zuigen zorgt ervoor dat de druk op de oortjes minder wordt.
4 dagen geleden
Met de taxi vanuit Tanger naar Tetouan wordt wel een gedoe zonder maxi-cosi. Ik zou je als tip meegeven (als het kan) om een auto te huren vanuit het vliegveld. Je kan dan vragen naar een autostoel, dat is volgens mij vaak wel een mogelijkheid. Dan kan je fijner reizen van Tanger naar Tetouan (voor mij een bekende route en echt zoveel bochten op die route).
Verder zou ik kijken wat de mogelijkheden zijn bij vliegtuigmaatschappij. Wij zijn ook van plan om daar naartoe te gaan, maar dan ergens in april/mei. Ik ben zelf ook nog niet op vakantie geweest met de kleine. Ben benieuwd hoe dat gaat… :)
13 uur geleden
Reactie op youssragh
Met de taxi vanuit Tanger naar Tetouan wordt wel een gedoe zonder maxi-cosi ...
We hebben besloten in tanger te blijven, dat scheelt heel wat tijd in de auto. Volgens mij kunnen we dan wel een taxi met autostoeltje reserveren!
Wat zouden mogelijkheden zijn bij een vliegtuigmaatschappij? Is er iets nodig voor een baby tijdens de vlucht wat zij kunnen bieden?
Wat leuk dat jullie daar ook willen gaan! 🤩