8 Reacties

4 maanden geleden

Herken het zo erg! Heb alleen juist dat groente wel lukt. Heb met me vriend afgesproken dat ik echt per dag eet waar ik zin in heb. Vanavond is dat bijv. een pasta en maak ik voor hem AVG. Ga al over me gier als ik denk dat ik AVG moet eten vanavond 馃ぎ. Voor je vriend niet leuk idd, maar voor jezelf al helemaal niet. Het is voor een goed doel! Ik ga ervanuit dat het een periode is. Wellicht even een multivitamine (voor zwangere) slikken als het dat nog niet doet. Zodat je iig je vitamines binnen krijgt! Sterkte! 馃槀鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik had de vorige keren hg zwangerschappen maar een raspatatje bleef wel binnen. Met 10 kg afgevallen was ik blij dat er 眉berhaupt iets binnenbleef dus gun jezelf die calorie毛n. Blijf het gezonde proberen, misschien is er iets wat je wel kan eten.

4 maanden geleden

Hier moeite met broodontbijt (eenmaal binnen gaat de rest van het ontbijt als lunch wel goed) en heb vooral afkeer tegen zuivel. Avondeten gaat tot nu toe nog wel goed (wel veel sneller vol. De zin in eten is er over het algemeen sowieso ook maar weinig, dus probeer het echt per dag te bekijken. Heb wel angst voor over 2 weken, want dan heeft mijn man middag/avonddiensten en ben dan bang dat ik dan helemaal /weinig/niks eet (gezamenlijk eten is toch een stok achter de deur).

4 maanden geleden

Ik ben momenteel op vakantie en het gaat niet goed met eten 馃槄 ik leef op crackers, droge koeken en frieten 馃檲馃ぃ zelf het ontbijt in de hotels 馃あ ben deze ochtend niet eens mee geweest, kan de geur alleen al niet verdragen. Wel zo lief. Ben weg met een goede vriend en hij zoekt onderweg echt de frietkraampjes op zodat ik kan eten 馃槄馃槶 pizza gisteren ging ook nog wel als ik de kaas eraf haalde.

4 maanden geleden

Ik heb tegen mijn man maar gezegd dat we wel iedere avond koken, maar er een kans bestaat dat ik na 2 happen klaar ben. Probeer vooral te zoeken naar avondeten wat nog best oke klinkt, maar over het algemeen weinig eetlust voor avondeten. Ik laat het maar even los dat ik weinig groente eet, dat komt echt wel weer goed in het tweede trimester. Liever iets van calorie毛n dan niks.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik ben momenteel op vakantie en het gaat niet goed met eten 馃槄 ik leef op c ...
Arme jij! 馃槄馃槶 vakantie eten is juist vaak zo lekker! Super van die goede vriend van je dat ie steeds voor eten scout voor je 馃榿 veel plezier!

4 maanden geleden

Herkenbaar! Ik eet soep om toch wat groenten binnen te krijgen..

4 maanden geleden

Mijn gynaecoloog zei dat als je misselijk bent, je gewoon moet eten waar je wel zin in hebt. Het kon haar niet schelen dat het elke dag chocola was (haar voorbeeld), dat is beter dan niks. Achteraf in de zwangerschap kan je dat terug inhalen. Wat bij mij wel helpt is eerst een stukje fruit te eten voor de maaltijd, misschien het proberen waard?