7 Reacties

8 dagen geleden

Heyy, Jaa ik heb er af en toe ook last van terwijl ik me normaal goed kan inhouden als ik niet zwanger ben probeer als je trek hebt iets gezonds te eten ik maak heel veel smoothies dat is echt me craving nu

7 dagen geleden

Ik heb dit nu ook... veel erger dan de vorige keer!

7 dagen geleden

Ik eet al jaren rond kerst/oud en nieuw max 1 oliebol en 1 appelbeignet. Max. Nu douw ik er zo twee achter elkaar naar binnen 😂.. Ik moet me ook echt, echt inhouden deze keer..

7 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Ik eet al jaren rond kerst/oud en nieuw max 1 oliebol en 1 appelbeignet. Ma ...
Hahaha ja hier ook, heb al wel 15 oliebollen op afgelopen maand🤣 merk het gelukkig nog niet aan mn gewicht

7 dagen geleden

Reactie op Jesssz

Hahaha ja hier ook, heb al wel 15 oliebollen op afgelopen maand🤣 merk het ...
Ik heb vanochtend voor het eerst op de weegschaal gestaan, omdat ik merk dat ik me al 2 weken slecht kan inhouden. Nu ongeveer 8 kg erbij. Zo eindigde ik de vorige zwangerschap (maar dat was heel weinig), dus zo erg is het tot nu toe ook niet...

6 dagen geleden

Sinds deze week ineens zoveel meer trek! 😅

5 dagen geleden

Overdag meer gaan eten? Dus broodje meer, schepje muesli meer, opscheplepel koolhydraten meer. En in de avond een bak met yoghurt? Ik maak een mengsel met 2el Griekse yoghurt en 2el perzik maracuya. Ook de cravings opzoeken en vervangen met iets gezonds helpt mij goed, zo leefde ik vorige keer op pindakaas en sinaasappels ipv zoutjes en snoepjes.