26 Reacties
4 dagen geleden
Oei dan geef ik zwz teveel ei per week.. ze krijgt makkelijk 2 a 3 eieren per week. Kan ik dus beter minder gaan geven
4 dagen geleden
Hier krijgt hij ook regelmatig bananenpannekoekjes of een wentelteefje. Denk dat ik er dus ook wel iets overheen zit.. geen idee of dat echt kwaad kan
4 dagen geleden
Reactie op Meagan2608
Oei dan geef ik zwz teveel ei per week.. ze krijgt makkelijk 2 a 3 eieren p ...
Ja ik weet dus niet of het klopt.. Dacht daarom stel ik de vraag hier even.
Want dat zou dus betekenen dat je voor je kindje niet eens een omelet of bananen pannenkoek kan maken want daar gebruik je al een heel ei voor..
4 dagen geleden
Ja precies. Ik maak ook 3x in de banaan pannekoekjes met eigen. Soms krijgt ze met de lunch een hardgekookt eitje of een omelet.
4 dagen geleden
Ik maak ook bananen pannenkoekjes en daar doen we 1 a 2 dagen mee dus dat is 1 ei per 4 stuks ofzo haha. Maarja hij reageert er goed op dus haha . En ik gebruik biologische eieren zal wel minder kwaad kunnen .. geen idee eigenlijk
4 dagen geleden
Is het niet voor de chokesterol? Voor volwassenen wordt ookneen maximaal aantal aangeraden.
Ik geef niet zo vaak ei, maar zou er ook niet van wakker liggen om eens een eitje bij het avondmaal te geven en ernaast verwerkt in gebak. Zolang je niet bijna dagelijks ei bij het avondeten gaat geven.
4 dagen geleden
Oh vreemd, ik las 2/3 eieren per week ( zocht voor 10 maanden) heerlijk he zoveel verschillende opmerkingen
4 dagen geleden
Reactie op Anoeska91
Waar heb jij dit gelezen ben wel benieuwd
ik vind persoonlijk een half ei ...
Ik vraag me ook af waar, ik vind enkel 2-3 eieren voor volwassenen en 1 ei vanaf 1 tot 6 jaar.
Maar vraag me af waarom je het weinig vindt. Net als zout wordt afgeraden voor een baby is ei niet heel gezond om in grote hoeveelheden te eten
3 dagen geleden
Reactie op Anoeska91
Waar heb jij dit gelezen ben wel benieuwd
ik vind persoonlijk een half ei ...
Oh heb zoveel gelezen, geen idee meer.